حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل سه ویجت جدید برای آیفون ۱۲ منتشر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آیفون‌های جدید اپل به‌صورت پیش‌فرض با iOS 14 به‌فروش می‌رسند و این سیستم‌عامل امکان افزودن ویجت‌ها به صفحه‌ی اصلی گوشی را فراهم می‌کند. با استفاده از ویجت‌ها می‌توان بدون بازکردن اپلیکیشن‌های سازگار، اطلاعات آن‌ها را مشاهده کرد. گوگل سه ویجت جدید برای کاربران آیفون ۱۲ عرضه می‌کند؛ ازجمله ویجت جیمیل که با استفاده از آن می‌توان ایمیل‌های خوانده‌نشده را بدون بازکردن اپلیکیشن آن مشاهده کرد.

مدتی است گوگل روی عرضه‌ی چنین ویجت‌هایی برای گوشی‌های آیفون ۱۲ کار می‌کند. ماه گذشته، این غول فناوری ویجت‌های گوگل فوتوز و یوتیوب موزیک را اضافه کرد. همچنین، اخیرا گوگل در بیانیه‌ای رسمی از عرضه‌ی ویجت‌های جیمیل، گوگل درایو و گوگل فیت خبر داد و با توضیحاتی درباره‌‌ی ویجت‌های جدید اعلام کرد در چند ‌روز آینده دردسترس کاربران آیفون ۱۲ قرار خواهند گرفت.

در ادامه بخوانید:

کاربران با استفاده از ویجت جیمیل می‌توانند ایمیل‌هایشان را جست‌وجو کنند، ایمیل جدید بنویسند یا تعداد ایمیل‌های خوانده‌نشده را مشاهده کنند. همچنین، ویجت گوگل درایو امکان جست‌وجو و ایجاد میانبرها برای فایل‌های گوشی را فراهم می‌کند. ویجت گوگل فیت نیز اطلاعات ردیابی فعالیت‌های کاربر را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر ویجت‌های یاد‌شده، گوگل اعلام کرد به‌زودی ویجت‌های تقویم گوگل و مرورگر کروم را عرضه می‌کند.

ویجت جیمیل

کاربران آیفون می‌توانند برای افزودن ویجت‌ها، صفحه‌ی اصلی گوشی‌ را لمس کنند و چند لحظه نگه دارند و سپس روی علامت به‌علاوه‌ (+) در گوشه‌ی بالا سمت چپ ضربه بزنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر