EMUI 11 برای ۹ گوشی هوشمند هواوی و آنر عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 اگرچه در طی چند ماه آینده بسیاری از گوشی‌های هوشمند هواوی به هارمونی اواس (Harmony OS) منتقل خواهند شد، این شرکت همچنان عرضه به‌روزرسانی‌های EMUI 11 را ادامه می‌دهد. این بار نسخه نهایی EMUI 11 با نام مستعار مجیک‌یوآی (MagicUI) نسخه ۴.۰ برای دستگاه‌های تحت نام تجاری آنر (Honor) به ۹ گوشی هوشمند و یک تبلت این شرکت تعلق گرفت.

نسخه نهایی EMUI 11 برای ۹ گوشی هوشمند منتشر شد. از میان آن‌ها می‌توان به نوا (Nova) 6، نوا ۷ ۵G، آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو اشاره کرد. لیست کامل دستگاه‌های به‌روز شده به شرح زیر است:

  • هوای نوا ۷ ۵G
  • هوای نوا ۷ پرو ۵G
  • هواوی نوا ۶
  • هواوی نوا ۶ ۵G
  • هواوی میت‌پد ۱۰.۸
  • آنر ۳۰
  • آنر ۳۰ پرو
  • آنر ۳۰ پرو پلاس
  • آنر V30
  • آنر V30 پرو

در حال حاضر، نسخه نهایی EMUI11 / مجیک‌یوآی ۴.۰ برای این دستگاه‌ها در چین موجود است اما به‌زودی در سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که دستگاه‌های موردنظر باید قبلاً به‌روزرسانی EMUI 10.1 را نصب کرده باشند.

برنامه انتشار EMUI 11 برای ۳۷ مدل هواوی و آنر منتشر شده است

اخیراً در یک مصاحبه یکی از مقامات هواوی اعلام کرده است که این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای این واقعیت است که رابط کاربری EMUI 11 ممکن است آخرین فیرمور این شرکت قبل از تغییر سیستم‌عامل دستگاه‌های خود به سیستم‌عامل ساخته خود شرکت باشد. بنابراین جالب است که ببینیم کدام دستگاه‌های هواوی به EMUI 11 ارتقاء می‌یابند.

این شرکت لیستی از مدل‌هایی را منتشر کرده است که به‌زودی نسخه جدید رابط کاربری مخصوص خود را دریافت می‌کنند. این لیست شامل ۳۷ دستگاه از هواوی و آنر است. هم‌اکنون در ماه نوامبر، دارندگان پرچم‌داران سری هواوی P40، آنر ۲۰، هواوی میت ۳۰ و میت ۲۰ می‌توانند به EMUI 11 ارتقا یابند. همچنین مدل‌های هواوی نوا ۷، نوا ۷ پرو ۵G، نوا ۶، نوا ۶ ۵G، هواوی P30، هواوی P30 پرو، آنر V30، آنر V30 پرو، آنر ۳۰، آنر ۳۰ پرو، آنر ۳۰ پرو پلاس و هواوی میت‌پد ۱۰.۸ یک نسخه بتای فیرمور جدید را دریافت خواهد کرد.

شما می‌توانید لیست کاملی از مدل‌هایی که به‌روزرسانی می‌شوند را در جدول زمانی رسمی این شرکت مشاهده کنید. توجه کنید که این زمان‌بندی مربوط به نسخه چینی EMUI 11 است.

به‌احتمال خیلی زیاد همه این دستگاه‌ها اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که سیستم‌عامل اختصاصی هانگ‌منگ‌ اواس (HongMeng OS) یا همآن‌هارمونی اواس را دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که هواوی قصد دارد دستگاه‌های خود را به سیستم‌عامل اختصاصی خود منتقل کند. درواقع، EMUI 11 یک نوع فیرمور برای انتقال دستگاه‌های این شرکت به سیستم‌عامل اختصاصی است.

در حال حاضر، نسخه بتای هانگ‌منگ اواس ۲.۰ برای دستگاه‌های مختلفی ازجمله تلویزیون و ساعت‌های هوشمند از قبل آماده است. ما انتظار داریم که این نسخه سیستم‌عامل اختصاصی به دستگاه‌های تلفن همراه نیز وارد شود. ما منتظر نظرات رسمی هواوی در این مورد هستیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر