بهترین هتل‌های کیش را از علی بابا رزرو کنید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

درکنار همه جذابیت و زیبایی‌های کیش، عاملی که سبب آرامش گردشگران می‌شود، هتل‌های باکیفیت کیش است. در این مقاله قصد داریم شما را با شش مورد از هتل‌های کیش که می‌توانید در سایت علی بابا رزرو کنید آشنا کنیم.

هتل ترنج

یکی از هتل‌های کیش که بسیار منحصربه‌فرد و زیبا است، هتل ترنج نام دارد. طراحی این هتل به‌گونه‌ای است که بخشی از آن در آب و بخش دیگر آن در ساحل قرار دارد. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و با طراحی خاصی که دارد، سبب محبوبیت بین گردشگران شده است. کف اتاق‌ها و بالکن‌های این هتل دریچه‌ای شیشه‌ای وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد از دیدن دریای زیبای خلیج‌فارس در محل اقامت‌تان لذت ببرید. رزرو هتل کیش از علی بابا در فصولی مانند زمستان می‌تواند با تخفیفات خوبی همراه باشد.

آدرس هتل ترنج: جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا

هتل مارینا یکی از زیباترین هتل‌های پنج ستاره کیش است و از سال ۱۳۸۹ از مسافران خود پذیرایی می‌کند. نمای این هتل با به‌کارگیری گیاهان زینتی زیبا و آب‌نمای باشکوه بسیار دل‌نشین شده است. علاوه‌برآن وجود ساحل اختصاصی، اتاق‌های زیبا با نمای روبه دریا، رستورانی با بهترین غذاها سبب می‌شود گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از امکانات دیگر هتل مارینا می‌توان به شناورهای تفریحی، قایق، استخر، خدمات ترانسفر، آرایشگاه زنانه، سالن بدن‌سازی و… اشاره کرد.

آدرس هتل مارینا: جزیره کیش –  نوار سیاحتی شرقی –  جنب برج‌های دوقلو

هتل پانوراما

یکی از نوسازترین هتل‌های کیش که طرفداران زیادی دارد، هتل پانوراما به‌حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. این هتل زیبا ۱۵ طبقه و ۲۵۷ اتاق همراه‌ با به‌روزترین امکانات رفاهی برای اقامت مسافران دارد. هتل پانوراما علاوه‌بر امکانات بی‌نظیری که دارد، از نظر موقعیت مکانی نیز بسیار مناسب به‌شمار می‌رود؛ زیرا نزدیکی مرکز شهر و مراکز خرید کیش قرار گرفته است. امکانات این هتل عبارت‌اند از: فروشگاه، حمام سنتی، استخر، رستوران، سالن بدن‌سازی، آرایشگاه زنانه و خدمات ترانسفری فرودگاهی. در رزرو هتل کیش از علی بابا می‌توانید از تقویم قیمتی آن استفاده کرده و کم‌ترین هزینه ممکن را برای هتل پانوراما بپردازید.

آدرس هتل پانورما: جزیره کیش _ میدان امیرکبیر _ بلوار ساحل _ ابتدای خیابان رودکی

هتل داریوش

هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده است و ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاناپه دارد. در معماری هتل داریوش از سبک معماری قصر آپادانا در دوران هخامنشیان الگوبرداری شده و فضایی بسیار اصیل و تاریخی به‌ وجود آورده است. کنار این فضای کاملا ایرانی و بااصالت، هتل داریوش با فراهم ‌کردن امکانات رفاهی کاملا استاندارد و به‌روزُ فضایی مناسب برای اقامت مسافران فراهم کرده است. موقعیت مکانی هتل داریوش به‌گونه‌ای است که با پارک دلفین‌ها و سایر مکان‌های تفریحی کم‌تر از پنج دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل داریوش عبارت‌اند از: استخر روباز برای آقایان و خانم‌ها، زمین تنیس، زمین پینت بال، دریاچه اختصاصی، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ تایلندی، ماساژ پا با ماهی، سالن آرایشگاه مردانه، رستوران و کافی‌شاپ.

در این مقاله با بهترین رستوران های کیش آشنا شوید.

آدرس هتل داریوش: کیش – میدان داریوش – هتل داریوش

علی بابا

هتل شایان

یکی از هتل‌های پنج ستاره و باسابقه جزیره کیش هتل شایان است که در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و از آن زمان تا الان از مسافران خود به‌خوبی پذیرایی می‌کند. هتل شایان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما در طول سفرتان به کیش باشد؛ زیرا علاوه‌بر قیمت‌های مناسبی که دارد به یکی از بزرگ‌ترین اسکله‌های تفریحی کیش نیز نزدیک است. واحدهای ساحلی بخشی از اتاق‌های مربوط به هتل شایان هستند که محیط خصوصی‌تری دارد؛ این واحدها برای اقامت خانواده‌ها مناسب‌تر به ‌نظر می‌رسند. امکانات هتل شایان عبارت‌اند از: استخر، جکوزی، فروشگاه، اتاق آرامش، حمام سنتی، آرایشگاه مخصوص بانوان و خدمات ترانسفری فرودگاهی.

آدرس هتل شایان: جزیره کیش – میدان ساحل – هتل شایان

هتل میراژ

 هتل میراژ یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و مدرن کیش شناخته می‌شود که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. فضای داخلی این هتل زیبا با استفاده از وسایل استاندارد و به‌روز مبله و تجهیز شده است و این امر سبب می‌شود شما از اقامت در آن احساس خوشایندی داشته باشید. هتل میراژ از نظر موقعیت مکانی ۸۰۰ متر با یکی از معروف‌ترین ساحل‌های کیش فاصله دارد. همچنین به مراکز خرید کیش نزدیک است. استفاده از استخر، سونا و جکوزی هتل شایان برای خانم‌ها و آقایان رایگان خواهد بود. امکانات هتل میراژ عبارت‌اند از: اینترنت، خدمات ترانسفری فرودگاه، آرایشگاه مخصوص بانوان، رستوران، صبحانه رایگان و حمام سنتی. برای اینکه بتوانید اتاق‌های هتل میراژ را با دقت ببینید و از تخفیفاتی که هتل در مناسبت‌های مختلف برای اتاق‌ها در نظر می‌گیرد با خبر شوید و همچنین هزینه مناسبی برای رزرو اتاق‌ها بپردازید، می‌توانید رزرو هتل کیش در علی بابا را امتحان کنید.

آدرس هتل میراژ: جزیره کیش – بلوار دریا

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر