حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی کتاب بازی برنده‌ها؛ «برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن»

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ضمیر ناخودآگاه از نیروی خارق‌العاده‌ای برخوردار است و منبع الهام هر شخص و عنصر هدایت او در زندگی به‌شمار می‌رود. تمام حوادث، اسامی، مکان‌ها و رخدادها را ضمیر ناخودآگاه در ذهن حک می‌کند و حافظه نیز با این روش به‌وجود می‌آید. ضمیر ناخودآگاه روی دستگاه‌های گردش خون، تنفس، گوارش و تمام کارهای بیولوژیکی نیز نظارت می‌کند. وقتی لقمه‌ای غذا در دهان می‌گذارید، این ضمیر ناخودآگاه شما است که آن را به بافت، عضله، خون و استخوان تبدیل می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، این نیروی ناخودآگاه ذهن است که تمام فرایندهای حیاتی و وظایف بدن را کنترل و پاسخ تمام مسائل را درک می‌کند.

ضمیر ناخودآگاه انسان استراحت و خواب سرش نمی‌شود و همیشه با چشم باز مراقب است و فعالیتش لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. بنابراین، بهتر است قبل از خواب سفارش‌های لازم را به آن کنید تا وظایف خود را به‌خوبی انجام دهید. سپس درنهایت شگفتی متوجه می‌شوید که نیروهای آزادشده در وجود شما تمام ثمرات و نتایج دلخواهتان را به بار خواهند آورد. ضمیر ناخودآگاه شما منبع دائمی و جاویدان از هوش و قدرت است که شما را با نیروهای بی‌کران و فناناپذیر کائنات مرتبط می‌کند. این نیرو و قدرت فناناپذیری است که براساس قانون جذب، چرخ‌و‌فلک روزگار را می‌گرداند و حرکت سیاره‌ها و کره‌ها را تنظیم و خورشید را درخشان می‌کند.

ضمیر ناخودآگاه شما منبع دائمی و جاویدان از هوش و قدرت است

ضمیر ناخودآگاه شما کانون آرزوها و اهداف و آرمان‌های بزرگ و متعالی شما به‌شمار می‌رود. بسیاری از هنرمندان و بزرگان ازطریق همین ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب توانستند به خلقیات و روحیات مردم هم عصر خود پی ببرند و از آن‌ها استادانه استفاده و شاهکارهایی بزرگ و بی‌نظیر به جهانیان عرضه کنند.

کتاب «بازی برنده‌ها» با نام کامل «برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن» اثر استر هیکس و جری هیکس سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این کتاب درباره‌ی مجموعه‌آموزه‌هایی به‌نام «آبراهام» است که به‌کمک آن‌ می‌توان به رفاه مالی، سلامتی، جسمی و روحی رسید. آبراهام وجودی غیری مادی است که از ذهن نیرومند انسان نشئت گرفته و طبق آموزه‌های آبراهام، سعادتمندی، شادی، خوشبختی و سلامتی در این دنیا نتیجه‌ی افکار ذهن است.

نویسندگان در این اثر از تأثیر افکار انسان و قدرت ناخودآگاه می‌گویند. آن‌ها بر این باور هستند افکار انسان قابلیت ارتعاش دارند؛ به‌همین‌دلیل، بهتر است به آرزوها و اهداف فکر کرد تا آن‌ها زودتر تحقق یابند. این کتاب پس از انتشار تحسین و تمجید نویسندگان حوزه‌ی خودشناسی و موفقیت، ازجمله لوئیس اِل‌هی، جان گری، وین دایر و جک کنفیلد را به‌دنبال داشت.

معرفی کتاب «بازی برنده‌ها»

«برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن» و برنده‌ها می‌جنگند و در راه رسیدن به رؤیاهایشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. بازنده‌ها گوشه‌ای می‌نشینند و آرزوی روزهای خوب و رؤیاهای شیرین را مرور می‌کنند. برنده‌ها روی یک چیز متمرکز می‌شوند و بازنده‌ها روی همه‌چیز. برنده‌ها آن‌قدر روی موضوع مدنظر خود متمرکز  می‌شوند که به همه‌چیز می‌رسند و بازنده‌ها آن‌قدر روی همه‌چیز تمرکز می‌کنند که به هیچ‌چیز نمی‌رسند. این کتاب مجموعه‌ای از آموز‌ش‌های هویتی همیشه‌آگاه به‌نام آبراهام است که کمک می‌کند به آرزوهایتان برسید و زندگی شاد و رضایت‌بخشی را داشته باشید که لایقش هستید.

کتاب «بازی برنده‌ها» در دو فصل به‌طورکامل درباره‌ی قدرت ناخودآگاه و ذهن انسان صحبت می‌کند. این دو فصل عبارت‌اند از:

  • توانایی درک احساس خوب در زمان حال
  • مراحلی برای کمک به عملی‌کردن آموخته‌های شما

افکار و عقاید و نظرات زندگی خود را هرچه است، روی ضمیر ناخودآگاه خود حک کنید. زمانی می‌رسد که می‌توانید از جلوه‌های آن به‌اندازه‌ی کافی بهره‌مند شوید. هرچه بر لوح خاطر و ضمیر ناخودآگاه خود حک می‌کنید، روزگاری جلوه‌ی ظاهری پیدا می‌کند. هر کسی در زندگی دو جنبه‌ی عینی و ذهنی یا اندیشه و تبلور آن را دارد. افکار انسان‌ها را مغز می‌پذیرد که عضو ضمیر خودآگاه و عقلانی هر موجودی است. زمانی‌که ضمیر خودآگاه و عینی شخص به‌طورکامل اندیشه‌ای دریافت می‌کند، آن را به اعماق وجودش می‌فرستد تا به‌قدر کافی شکل بگیرد و در فرصت دلخواه، بتواند خود را به‌عنوان تجربه نشان دهد.

ضمیر ناخودآگاه با کسی بحث و جدل نمی‌کند و مانند کودک هرچه به آن بگویید، می‌پذیرد و آن را به‌صورت حکمی قاطعانه در خود ضبط می‌کند. به این دلیل است که انسان‌ها تا پایان عمر حتی لحظه‌ای از فکر و حک‌ کردن افکار خود بر صفحه‌ی ضمیر خود غافل نمی‌شوند و همین افکار است که به‌صورت تجربه‌ در‌می‌آیند. انسان موجودی است که حتی لحظه‌ای از تفکر بازنمی‌ایستد. وجود این همه نابه‌سامانی و ظلم در آدم‌ها از‌ آنجایی سرچشمه می‌گیرد که آن‌ها به رابطه‌ی درست بین ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه خود و قدرت و عملکرد آن و قانون جذب پی نبرده‌اند. اگر این دو به طرزی هماهنگ با یکدیگر همکاری کنند، بر‌اساس قانون جذب می‌توانند سرشار از امید، نشاط، تندرستی و خوش‌بینی شوند.

این کتاب تلاش می‌کند به ما بگوید چه کسی و چه چیزی هستیم و چرا اینجاییم. درس اصلی و مجموعه‌آموزه‌هایی به‌نام آبراهام آگاهی‌یافتن از احساسات خود است. اگر می‌دانید درحال‌حاضر چه احساساتی دارید، می‌توانید آن را بهبود ببخشید. بدین‌ترتیب، می‌توان زندگی را با قانون جذب همان‌طورکه دلمان می‌خواهد، برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه بخوانید:

این منبع انرژی‌ای است که همه‌چیز از آن سرچشمه می‌گیرد و همه بخشی از آن هستیم. در کتاب ۲۲ تمرین وجود دارد. با کمک مروری بر مقیاس هدایت عاطفی، می‌توانید تعیین کنید که در کدام فرکانس احساسی قرار دارید و سپس تمرینی را انتخاب کنید که در آن لحظه برایتان مناسب‌تر است. برای مثال، اگر فرکانس عاطفی شما زیاد است و خوش‌بین هستید، تمرینات با تعداد کم را انتخاب می‌کنید. اگر احساساتی با فرکانس کم مانند ترس دارید، تمرینات بیشتر برایتان مناسب‌ترند.

هدف تمام تمرینات این است که شما را به حالت شادی نزدیک‌تر کنند؛ زیرا شادی حالت اصلی شما است. در انتهای کتاب، واژه‌نامه‌ای توضیح داده شده است که اصطلاحات کاربردی را توضیح می‌دهد. اگر علاقه‌مندید بدانید چگونه قانون جذب برای هر کسی کار می‌کند، «بازی برنده‌ها» کتاب بسیار مناسبی است. این کتاب برای افراد کاملا مبتدی و ناآگاه از قانون جذب و ناخودآگاه مناسب است؛ زیرا همه‌چیز را با استفاده از مثال‌های جالب به‌وضوح توضیح داده است.

پیام اصلی کتاب این است که به‌طورکلی جریان خوبی وجود دارد؛ جریان خوبی که اگر پذیرای آن باشید، دردسترس همه است. آبراهام به‌مثابه گروهی از اشخاص غیر‌فیزیکی به ما می‌گوید کدام قوانین جهانی اعمال می‌شوند و چگونه زندگی ما را تعیین می‌کنند. آبراهام نشان می‌دهد تمرکز شما چقدر مهم است؛ زیرا آنچه بر آن تمرکز می‌کنید، همان چیزی است که شما را به خود جذب می‌کند. بخش اول کتاب، نمایی کلی از مقیاس هیجانی و این موضوع ارائه می‌شود که چگونه احساساتتان شاخص‌های واضحی از انتظارات آینده‌ی شما در منطقه‌ای خاص هستند. قسمت دوم کتاب شامل ۲۲ فرایند است که می‌تواندکمک کند تا در هر زمینه‌ای به خواسته‌‌تان برسید؛ خواسته‌ای که می‌تواند هر چیزی باشد. اگر می‌توانید به آن فکر کنید، حتما می‌توانید آن را به‌دست بیاورید؛ زیرا محدودیتی غیر از آنچه برای خود قرار می‌دهید، وجود ندارد.

هرچه در ضمیر ناخودآگاه شما حک شده است، روزی در زندگی واقعی‌تان بازتاب و نمود پیدا می‌کند و این حقیقتی انکارنشدنی است. چون هرچه شخص در ذهنش به‌عنوان حقیقت می‌پذیرد، بر‌اساس قانون جذب در شرایط و رویدادهای ویژه امکان تجلی پیدا می‌کند و برای تحقق‌یافتن این موضوع، باید از رفتار و احساسات هماهنگی برخوردار بود. همان‌طورکه قانون عمل و عکس‌العمل را به‌وضوح در طبیعت شاهد هستید، اگر بین این دو هماهنگی به‌وجود آید، تعادل نیز در زندگی به‌وجود خواهد آمد. به‌عبارت‌دیگر، بین آنچه می‌دهید و آنچه دریافت می‌کنید، باید تعادل و هماهنگی وجود داشته باشد. بروز احساسات و دریافتی‌ها و تأثیرات آن‌ها باید برابر باشند. تمام ناکامی و شکست‌های انسان ناشی از تمایلات سرکوب‌شده و ارضانشده هستند.

بخشی از کتاب «بازی برنده‌ها» 

آیا تاکنون سیستم‌های جهت‌یاب محلی در خودرو‌ها را دیده‌اید؟ آنتن روی سقف خودرو شما به ماهواره‌های موجود در فضا علامت می‌فرستد تا موقعیت فعلی‌تان را تشخیص دهد. وقتی مقصد خود را وارد می‌کنید، کامپیوتر فاصله‌ی بین محل فعلی شما و مقصد را محاسبه می‌کند. سپس، مانیتور مسافت را گزارش می‌دهد و بهترین مسیر را پیشنهاد می‌کند و وقتی شروع به حرکت می‌کنید، سیستم به‌صورت شفاهی یا کتبی جهت‌های رسیدن به مقصد را می‌گوید. سیستم جهت‌یاب هیچ‌گاه نمی‌پرسد: «کجا بوده‌اید؟» یا «چرا این‌همه مدت آنجا بوده‌اید؟»‌ تنها هدف سیستم کمک برای رسیدن به مقصد است. احساسات شما نیز به‌صورت مشابه عمل می‌کنند؛ زیرا نخستین وظیفه‌ی آن‌ها کمک به شما درحرکت از جای فعلی به مقصدتان است.

خیلی مهم است که رابطه‌ی بین مکان فعلی و مقصد را بدانید؛ زیرا بهتر به مقصد خواهید رسید. آگاهی از محل فعلی و مقصدتان ضروری است و با این آگاهی تصمیم‌های دقیق‌تری می‌گیرید. محیط اطراف دربرگیرنده‌ی انگیزه‌های فراوان است و اغلب دیگران سعی می‌کنند به شما کمک کنند که برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب متفاوت عمل کنید. شما با قوانین و مقررات ساخته‌شده‌ی دیگران محاصره شده‌اید و هر فردی درباره‌ی رفتار شما عقیده‌ای خاص دارد. به‌همین‌دلیل، ممکن نیست که تحت‌تأثیر نظرات دیگران قرار نگیرید. گاهی در مسیر خود برای خشنودکردن دیگران، راهتان را عوض می‌کنید و با این تغییرجهت نه‌تنها دیگران را راضی نگه نمی‌دارید؛ بلکه خود را نیز نمی‌توانید راضی کنید. بنابراین، چون به جهت‌های مختلف کشیده می‌شوید، راه اصلی رسیدن به مقصد را نیز از دست می‌دهید.

شادی بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید به دیگران بدهید؛ زیرا در وضعیت شادی و خوشحالی و سپاسگزاری، کاملا به منبع انرژی مثبت و جریانی ناب متصل هستید و وجود واقعی‌تان در شما جاری است. وقتی در وضعیت ارتباطی این‌چنینی باشید، به هر چیز یا هر کسی که فکر کنید، از این وضعیت سود می‌برند. هیچ‌کس دیگری برای برآورده‌شدن اهدافش نیازمند شما و اعمالتان نیست؛ زیرا همه به‌گونه‌ای یکسان می‌توانند به خوشبختی ابدی دست پیدا کنند. بیشتر کسانی که این موضوع را نمی‌دانند، نداشتن توانایی حس خوب آزارشان می‌دهد و از شما می‌خواهند کاری کنید تا باور کنند می‌توانند حس خوب داشته باشند؛ ولی نه‌تنها با مسئول‌کردن شما در شادکردنشان شما را در وضعیتی نامطلوب قرار می‌دهند؛ بلکه خودشان را نیز در تنگنا می‌گذارند؛ زیرا آن‌ها نمی‌توانند رفتارهای دیگران را کنترل کنند و اگر چنین کنترلی برای شادی آن‌ها ضروری باشد، واقعا برایشان مشکل‌ساز خواهد شد.

درباره‌ی نویسنده و ناشر کتاب

نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز، استر و جری هیکس، کتابی ارائه کرده‌اند که منبع اصلی قانون جذب است و جهان را فرامی‌گیرد. تعالیم آبراهام هیکس الهام‌بخش اصلی «راز» بود و آن‌ها نیز الهام‌بخش هزاران کتاب، فیلم، مقاله و سخنرانی هستند که تغییرات پارادایم جهانی را در آگاهی ایجاد می‌کنند. استر هیکس، نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکا، مارس ۱۹۴۸ به‌دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب‌های معنوی و الهام‌بخش است که بسیاری از آن‌ها را با همکاری جری هیکس، همسرش، نگاشته است. استر نیز در کوالویل یوتا متولد شد و سال ۱۹۸۰ با همسرش فلیش جری ازدواج کرد و از ازدواج سابق خود یک دختر دارد. درحال‌حاضر، استر به‌همراه جری، همسر فعلی‌اش، مشغول صحبت و آموزش و نوشتن درباره‌ی قانون جذب و ایجاد حلقه است. تمامی آثار این دو نویسنده درباره‌ی قانون آبراهام است.

استر هیکس در هشت کتاب با همسرش، جری هیکس، همکاری کرد. آن‌ها از سال ۱۹۸۷ با کمک یکدیگر، سالانه قانون جاذبه را برای انتشارات آبراهام هیکس ارائه کرده‌اند. انتشارات Hay House Inc پرفروش‌ترین کتاب هیکس، یعنی «Ask and It Given» را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد.از آن زمان، آن‌ها پنج عنوان از کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز را منتشر کرده‌اند: «پول و قانون جاذبه» (شماره‌ی ۱ در فهرست بهترین فروشندگان نیویورک‌تایمز)، «قدرت شگفت‌انگیز قصد عمدی»، «قانون جذب»، «قدرت هیجان‌انگیز» و «وورث».

سال ۱۳۹۵، انتشارات هورمزد کتاب «بازی برنده‌ها» اثر استر هیکس و جری هیکس را با ترجمه‌ی فرناز کامیار و در ۳۱۲ صفحه منتشر کرده است. مترجم این اثر کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودشناسی را ترجمه می‌کند و از ترجمه‌‌های دیگر او می‌توان به کتاب «۴۸ قانون قدرت» اثر یوست الفرز و «زندگی مرموز استیو جابز» اثر دانیل لیونر اشاره کرد. کتاب «بازی برنده‌ها» با عناوین دیگری همچون «بخواهید تا برسید» نیز روانه‌ی بازار نشر شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر