حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت Drives فیسبوک کمک به افراد نیازمند را تسهیل می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا قابلیت جدیدی به نام Drives به فیسبوک اضافه شده که به موجب آن افراد می توانند کمک های خود را سریع تر و آسان تر به دست نیازمندان برسانند.

سال میلادی جدید در راه است و در این میان افراد نیازمند باید علاوه بر مقابله با ویروس COVID-19 از فصل سرما نیز جان سالم به در ببرند. به همین خاطر کمپانی فیسبوک به تازگی قابلیتی به نام Drives را به قسمت Community Help اضافه کرده تا کاربران بتوانند کمک های خود را ساده تر به دست نیازمندان برسانند. بنابراین جمع آوری مواد خوراکی، لباس و سایر مایحتاج زندگی با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

کاربران اکنون با ورود به صفحه اصلی Community Help با یک آیکون جدید مواجه می شوند که از طریق آن می توانند درخواست کمک کرده یا پیشنهاد کمک رسانی بدهند. پس از ساخت یک Drive، افراد می توانند مشارکت خود در این امر را اعلام کنند. علاوه بر این یک نوار در بالای صفحه وجود دارد که مراحل پیشرفت درایو را به شما نشان می دهد. ناگفته نماند که فیسبوک امکان ارتباط با سازنده درایو را نیز از طریق مسنجر فراهم آورده است. قابلیت Drives فیسبوک در حال حاضر تنها در ایالات متحده عرضه شده، اما طبق گفته های شرکت مردم سایر مناطق نیز می توانند طی هفته های آتی به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

کاربران در آینده قادر خواهند بود تا پست هایی را به صورت مستقیم در قسمت فید به اشتراک گذاشته و افراد را دعوت به مشارکت در امور خیریه کنند. ناگفته نماند که 100 درصد این کمک های نقدی و غیر نقدی به موسسه خیریه مورد نظر تعلق می گیرد. فیسبوک گفته که به زودی اطلاعات بیشتری را درباره چگونگی این فرایند در اختیار افراد می گذارد. اما اینطور که پیداست کلیه پرداخت های نقدی از طریق سیستم Facebook Pay انجام خواهد گرفت. 

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، قابلیت Drives فیسبوک امکان کمک به افراد نیازمند، به ویژه آن هایی که در همسایگی ما قرار دارند را تسهیل می کند. طبق ادعای شرکت تا یکم دسامبر بیش از 7 میلیارد کمک های مردمی به موسسات خیریه غیر انتفاعی اهدا می شوند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر