تخفیف 50 درصدی بیت دیفندر در بلک فرایدی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت از روز جمعه ۷ آذرماه تا دوشنبه ۱۰ آذرماه فرصت استثنایی دریافت تخفیف ۵۰% روی محصولات بیت‌دیفندر را دراختیار همه علاقه‌مندان و فعالان فضای آنلاین قرار داده است. کلیه محصولات زیر با تخفیف ۵۰% هم‌‌اکنون دراختیار شما است:

  • Bitdefender Total Security
  • Bitdefender Antivirus Plus
  • Bitdefender Internet Security

افزایش تراکنش­‌های مالی در فضای آنلاین و فعالیت­‌های مالی مختلف درکنار اطلاعاتی که افراد و شرکت‌ها روی کامپیوتر دارند، لزوم استفاده از نرم­‌افزارهای امنیتی مطمئن و اورجینال را در سال‌های گذشته به‌شدت افزایش داده است. ازاین‌روی شرکت ایدکو هرساله در جمعه سیاه، با تخفیف‌های ویژه‌ای به استقبال این روز می‌رود و شما می‌توانید محصولات اورجینال بیت‌دیفندر را با قیمت غیر قابل تکرار ازطریق وب‌سایت رسمی فروش محصولات بیت‌دیفندر در آدرس www.irbitdefender.com تهیه کنید و به‌علاوه از پشتیبانی شرکت ایدکو بهره‌مند شوید.

برای بهره‌مندی از این تخفیف از لینک زیر اقدام کنید:

کسپرسکی

 

Black Friday حراج استثنایی است که روز ۲۳ نوامبر (هفتم آذرماه) در سراسر جهان برپا می‌شود. بلک فرایدی مهم‌ترین اتفاق در حوزه خرده‌فروشی جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین، مکزیک برگزار می‌شود و ایدکو قصد دارد این حراج استثنایی را با تخفیف‌ ویژه ۵۰ درصدی برای محصولات بیت‌دیفندر اجرا کند تا مردم ایران با سهولت بیشتری به بهترین محصولات امنیتی اورجینال دسترسی داشته باشند.

طبق این گزارش محصولات بیت دینفدر که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده ‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بیت‌دیفندر و ازطریق این لینک محصولات مدنظر خود را خریداری کنند و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر