حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ردمی واچ با قیمت ۴۵ دلار رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی شب گذشته مراسمی برای رونمایی محصولات جدید خود برگزار کرد. درکنار سه گوشی جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۹، شرکت چینی از نخستین ساعت هوشمند برند ردمی رونمایی کرد که با نام ردمی واچ (Xiaomi Redmi Watch) شناخته می‌شود. ردمی واچ، ساعتی مستطیل‌شکل است و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها در حوزه‌ی تناسب اندام دارد و می‌تواند روی ضربان قلب و خواب کاربر نظارت کند. ردمی واچ این قابلیت‌ها را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.

در ساعت هوشمند ردمی شاهد نمایشگر رنگی ۱٫۴ اینچ با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی هستیم. علاقه‌مندان به ردمی واچ می‌توانند این ساعت هوشمند را در رنگ‌های مشکی و سفید و آبی تهیه کنند. این رنگ به بدنه‌ی ساعت مربوط است و بندِ آن در همان رنگ‌ها عرضه می‌شود. کاربر درصورت تمایل می‌تواند ساعت خود را با بند صورتی یا سبز هم سفارش دهد. 

رنگ بندی ساعت ردمی واچ / Redmi Watch شیائومی

ردمی واچ میزبان بیش از ۱۲۰ واچ‌فیس است که کاربر می‌تواند ازطریق اپلیکیشن Mi Fit در آن‌ها اصلاحاتی اعمال کند. ردمی واچ همچنین حالت‌های استاندارد ورزشی را دارد تا بتوانید روی فعالیت‌های بدنی خود نظارت کنید. ردمی واچ ازطریق بلوتوث ۵٫۰ با استاندارد BLE (بلوتوث کم‌‌مصرف) به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و توانایی پشتیبانی از استاندارد ان اف سی (NFC) را دارد.

ساعت ۳۵ گرمی ردمی، تا عمق ۵۰ متر از خود در برابر نفوذ آب مقاومت نشان می‌دهد. بر اساس اعلام رسمی، ردمی واچ تا هفت روز با استفاده‌ی معمولی شارژدهی می‌کند و این زمان به‌هنگام استفاده از حالت کم‌مصرف به ۱۲ روز می‌رسد. شارژ کامل محصول در دو ساعت ازطریق شارژری با محفظه‌ی اختصاصی انجام می‌شود. 

واچ فیس های ردمی واچ / Redmi Watch شیائومی

ردمی واچ با قیمت ۲۹۹ یوآن (۴۵) دلار به بازار می‌آید؛ بااین‌حال علاقه‌مندان می‌توانند برای مدت‌زمانی محدود، این ساعت را با قیمت ۲۶۹ یوآن (۴۰ دلار) بخرند. فروش این ساعت در چین از تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ آذر ۱۳۹۹) آغاز می‌شود. ردمی تاکنون به تاریخ عرضه‌ی این ساعت در بازارهای بین‌المللی اشاره نکرده است. احتمالا ردمی واچ با نام شیائومی می واچ لایت (Xiaomi Mi Watch Lite) به بازارهای جهانی بیاید؛ نامی که مدتی پیش شاهد اشاره به آن در یکی از پرونده‌های ثبت‌شده در دفتر کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) بودیم.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درباره‌ی ردمی واچ دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر