اولین ساعت هوشمند برند Redmi با نام Redmi Watch رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – Redmi از اولین ساعت هوشمند برند خود به نام Redmi Watch در مراسمی در چین رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با طراحی مینیمالیستی به قیمت ۴۰ دلار پیش‌فروش می‌شود.

جدا از گوشی‌های سری Redmi Note 9 که توسط شیائومی رونمایی شد، این برند در مراسم رونمایی از ساعت هوشمند Redmi Watch نیز رونمایی کرد. این ساعت هوشمند دومین دستگاه پوشیدنی است که Redmi آن را به نمایش می‌گذارد و در واقع، اولین ساعت هوشمند با نام تجاری Redmi است.

ساعت هوشمند Redmi Watch از صفحه نمایش مربعی شکل با طراحی ساده اما ظریف برخوردار است. وزن آن تنها35 گرم است و قاب در سه رنگ جوهر سیاه، عاجی و آبی عرضه می‌شود. علاوه بر این، گزینه‌های موجود برای رنگ بند شامل سیاه، عاجی، صورتی شکوفه‌های گیلاس و سبز برگ‌های سوزنی کاج است.

مشخصات ساعت هوشمند Redmi Watch

زبان طراحی مینیمالیستی شامل یک صفحه شیشه ای منحنی 2.5D، بدنه مات، دکمه‌های  فلزی، بند سازگار با پوست مناسب ساخته شده از مواد TPU است که با استفاده از فرآیند خمش گرما ساخته شده تا متناسب با انحنای مچ دست باشد. این ساعت همچنین با یک سگک قابل جدا شدن ارائه می‌شود.

Redmi Watch ممکن است همان Mi Watch Lite باشد که انتظار می‌رود شیائومی به زودی رونمایی کند. هر دو ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش مربع شکل مشابه 1.4 اینچی با تراکم پیکسلی 323PPI هستند. این ساعت همچنین دارای بیش از 20 صفحه شماره گیری سفارشی است.

از نظر عملکرد، Redmi Watch از نظارت بر ضربان قلب، پایش خواب و نظارت بی‌تحرک پشتیبانی می‌کند. ای ساعت می‌تواند تغییرات ضربان قلب 24 ساعته را ثبت کند، ضربان قلب را در 30 روز گذشته در حالت استراحت نمایش دهد و همچنین از عملکردهای آموزش تنفس پشتیبانی می‌کند. ساعت مجهز به 7 حالت ورزشی است که شامل دویدن در فضای باز، دویدن داخل سالن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری داخل سالن ، پیاده روی ، شنا در استخر و فعالیت‌های رایج روزمره است.

علاوه بر این، یک سنسور شش محوری با دقت بالا با الگوریتم حرکت وجود دارد و تا 50 متر در زیر آب ویژگی ضد آب دارد. Redmi ظرفیت باتری را فاش نکرد اما ادعا می‌کند ساعت با یک بار شارژ می تواند یک هفته دوام بیاورد در حالی که حالت صرفه جویی در باتری می تواند عمر باتری را تا 12 روز افزایش دهد.

علاوه بر این‌ها،  این ساعت هوشمند دارای یک میکروفون داخلی است که از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند. در عین حال، دارای NFC چند منظوره است ، از بیش از 270 کارت اتوبوس شهری پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کارت‌های دسترسی، ارتباط با قفل‌های درب شیائومی و غیره را بنویسد، همچنین از پرداخت آفلاین کد Alipay به صورت دو بعدی از طریق NFC پشتیبانی می کند. این ساعت با مقیاس محافظت ضد آب 5ATM ارائه می‌شود.

ساعت هوشمند Redmi Watch دارای قیمت مناسب 299 یوان (45 پوند) است. در حال حاضر برای سفارشات از طریق چندین کانال در چین موجود است و با پیش خرید مبلغ 30 یوان تخفیف بر این ساعت اعمال می‌شود و قیمت را به 269 یوان (40 دلار) می‌رساند. این ساعت در ساعت 0:00 بامداد به وقت چین در روز اول دسامبر به طور رسمی به بازار عرضه می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر