کوچکترین و ارزانترین کراس اوور هیوندای به بازار راه خواهد یافت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای که در زمینه تولید محصولات گوناگون سدان و هاچبک تا کراس اوور و شاسی بلند، به عنوان یکی از مطرح‌ترین خودروسازان بین‌المللی شناخته می‌شود، قصد دارد از یک کراس اوور کوچک در سگمنت B با نام بایون رونمایی کند.

شرکت کره‌ای هیوندای طی روزهای اخیر خود را برای معرفی یک محصول کراس اوور بسیار کوچک در سگمنت B (سابکامپکت) و یا بهتر بگوییم هاچبک کراس اوور جدید با نام بایون آماده می‌کند. هیوندای بایون که اخیرا حضور آن در سبد تولیدات هیوندای توسط یک تیزر تبلیغاتی به تایید رسیده است، احتمالا نیمه اول سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

هیوندای

این خودرو به طور اخص ویژه بازار قاره سبز توسعه یافته و پس از رونمایی در کنار سایر محصولات کراس اوور کره‌ای نظیر: توسان، نکسو، سانتافه و هیوندای کُنا قرار خواهد گرفت. احتمال ورود این کراس اوور به بازار خاورمیانه و کشورهای در حال توسعه نیز بسیار بالاست و شاید در صورت آزادسازی واردات خودرو و یا رفع تحریم‌ صنعت خودروسازی کشور، شاهد حضور آن در بازار ایران نیز باشیم. تاکنون هیچ تصویر رسمی از کوچکترین کراس اوور هیوندای ارائه نشده اما برخی تصاویر جاسوسی این خودرو را در حال تست شکار کرده‌اند. 

هیوندای بایون - HYUNDAI BAYON

در این رابطه آقای آندریاس هافمن نایب رئیس بخش بازاریابی هیوندای می‌افزاید: کمپانی هیوندای در بازار شاسی بلندهای اروپا به لحاظ گستردگی مدل و آمار فروش از رتبه‌ای باثبات برخوردار است و عرضه یک مدل جدید ساب‌کامپکت فرصتی بسیار مناسب برای پوشش هرچه بیشتر نیازهای مشتریان اروپایی را فراهم می‌کند و ما با عرضه بایون در کلاس پرطرفدار کراس اوورها، شانس خود برای موفقیت را افزایش می‌دهیم.

هیوندای BAYON

واژه بایون از شهری به همین نام در جنوب غربی فرانسه الهام گرفته شده است؛ این شهر بین رشته کوه پیرنه و سواحل دریای آتلانتیک قرار دارد. شهر بایون شهری توریستی بوده و فعالیت‌های تفریحی زیادی مثل قایقرانی و کوهپیمایی در آن رایج است. به گفته مسئولان هیوندای، ویژگی‌ها و شاخصه‌های این شهر با خصوصیات محصول جدید این شرکت همخوانی دارد.

در حال حاضر مشخصات فنی هیوندای بایون به طور کامل و دقیق در دسترس نیست، اما این محصول از پلتفرم مشترک با هیوندای آی ۲۰ برخوردار است و به احتمال زیاد یک پیشرانه یک لیتری توربو به همراه گیربکس ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته دو کلاچه برای آن در نظر گرفته شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر