حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اعتصاب کارگران آمازون در آلمان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


اعتصاب کارگران آمازون در آلمان از امشب آغاز می‌شود تا این خرده فروشی را وادار به رسمیت شناختن توافقنامه‌هایی کنند که به طور جمعی برای کارکنان خرده فروشی شرکت های دیگر اعمال می‌شود.

به گزارش تک تایمز از مهر، اتحادیه صنفی «وردی» روز گذشته از کارگران انبار آمازون در آلمان خواست برای دومین بار در کمتر از ۷ روز اعتصاب کنند تا در فرایند سفارش‌های مربوط به تخفیفات خرید جمعه سیاه اختلال ایجاد شود.

اتحادیه «وردی» از سال ۲۰۱۳ میلادی یکی از سازمان دهندگان اعتصابات کارگری آمازون در آلمان است. این اتحادیه‌های صنفی امیدوارند با چنین اقداماتی آمازون را وادار به رسمیت شناختن توافقنامه‌هایی کنند که به طور جمعی برای کارکنان خرده فروشی شرکت‌های دیگر اعمال می‌شود.

به گفته یکی از سخنگویان آمازون، این شرکت دستمزد، مزایا و شرایط کاری ایده‌آلی برای کارگران ارائه می‌کند. همچنین میزان پرداختی آن به کارگران، با دیگر کارفرمایان بزرگ منطقه قابل مقایسه است.

اعمال محدودیت‌های حمل و نقل و تردد در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا سبب شده این شرکت خرده فروشی آنلاین با انبوهی از تقاضا روبرو شود.

اتحادیه وردی نیز معتقد است شرایط به وجود آمده، لزوم پرداخت دستمزد بالاتر به کارمندان را نشان می‌دهد. علاوه برآن کارگران در برابر شیوع ویروس کرونا ایمن نیستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر