حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی می 11 احتمالا زودتر از حد انتظار رونمایی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس گزارش‌های جدید، قرار است در نخستین ماه از سال آینده‌ی میلادی رونمایی محصولات متعددی در بازار گوشی‌های هوشمند را شاهد باشیم. درکنار رونمایی گوشی‌های جدید سامسونگ و البته برگزاری همایش بزرگ CES، به‌نظر می‌رسد شیائومی نیز قصد دارد در ژانویه (دی و بهمن)، جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود را معرفی کند که مخصوص اوایل سال ۲۰۲۱ است.

طبق اعلام یکی از افشاگران شناخته‌شده، پرچم‌دار بعدی شیائومی که فعلا با نام تأییدنشده‌ی می ۱۱ (Xiaomi Mi 11) شناخته می‌شود، در نخستین ماه سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، می ۱۱ یک ماه زودتر از حد انتظار معرفی خواهد شد. شیائومی گوشی‌های سری می ۱۰ و می ۹ را به‌ترتیب در ماه فوریه (بهمن و اسفند) سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ معرفی کرده بود.

شیائومی نخستین برندی نیست که می‌خواهد گوشی‌های سال ۲۰۲۱ خود را زودتر از انتظار رونمایی کند. بنابر شایعات،‌ سامسونگ در سال ۲۰۲۱ تغییراتی محسوس در استراتژی‌اش برای بازار موبایل اعمال می‌کند که یکی از آن‌ها، رونمایی زودهنگام گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ خواهد بود. همچنین، گفته می‌شود وان پلاس ۹ برای رونمایی در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰)، یعنی یک ماه زودتر از سال‌های قبل، برنامه‌ریزی شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

در زمینه‌ی مشخصات فنی، انتظار داریم شیائومی باردیگر برای پرچم‌دارش سراغ بهترین تراشه‌ی ساخت کوالکام برود. تا آن زمان، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ معرفی شده است. اگر شیائومی بخواهد رویکردش درقبال سری می ۱۰ را برای می ۱۱ نیز ادامه دهد، در گوشی‌های جدید نیز تمرکز ویژه روی دوربین و عمر باتری و نمایشگر مجهز به نرخ نوسازیِ چشمگیر را شاهد خواهیم بود. 

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی معرفی می ۱۱ شیائومی در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر