ساعت هوشمند هوامی Amazfit Pop پرو امروز معرفی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هوامی (Huami) در ماه گذشته ساعت هوشمند جدیدی را به نام Amazfit Pop عرضه کرد و اکنون این برند چینی در حال آماده‌سازی نسخه جدیدی از آن به نام Amazfit Pop پرو است که امروز، یعنی ۱ دسامبر به طور رسمی معرفی می‌شود.

این شرکت به‌تازگی پوستر تیزر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند با پشتیبانی از GPS با دقت بالا و همچنین نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته عرضه می‌شود. همچنین از ردیابی سطح اکسیژن خون (SpO2) پشتیبانی می‌کند، ۶۰ حالت مختلف ورزشی دارد و در برابر آب مقاوم است. نگهداری شارژ این ساعت هوشمند با یک بار شارژ کامل، حدود ۹ روز خواهد بود.تیزر پوستر Amazfit Pop پروپیش از این مشخص شده بود که این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی OLED است و انتظار می‌رود با پشتیبانی از NFC به بازار عرضه شود. همچنین گفته شده است که این ساعت هوشمند با الگوریتم Amazfit’s PAI وارد بازار می شود تا کاربر را فعال و با انگیزه نگه دارد.

در مورد قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود قیمت Amazfit Pop پرو کمی بالاتر از (۵۴ دلار) Amazfit Pop باشد. این دستگاه در چندین رنگ عرضه می‌شود و تیزرهای تبلیغاتی تاکنون دو رنگ سبز و صورتی روشن را تأیید کرده‌اند.

 هوامی در کنار Amazfit Pop پرو قرار است ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 مینی خود را نیز امروز در چین معرفی کند. ما همه چیز را راجع به این دستگاه، از جمله قیمت و در دسترس بودن آن، به محض اینکه به طور رسمی معرفی شود، خواهیم دانست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر