حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

میکروفون دوال سنس پلی استیشن 5 هنگام دریافت تروفی‌ها صدای بازیکن را ضبط می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 سونی سیستم عملکرد تروفی‌ را برای پلی استیشن 5 کمی تغییر داده که باعث جالب‌تر شدن آن شده است. برای مثال، حالا به‌ جای اینکه مانند پلی استیشن 4، هنگام آنلاک کردن تروفی‌ از صفحه‌ی بازی اسکرین‌شات گرفته شود، به‌صورت خودکار از لحظه‌ی دستیابی به تروفی، کلیپی ۱۵ ثانیه‌ای از بازیکن ضبط می‌شود. طبق پست یکی از کاربران ردیت، نکته‌ی جالب این است که پلی استیشن 5 فقط به گرفتن یک کلیپ ساده بسنده نمی‌کند. شما می‌توانید این کلیپ را در ادامه تماشا کنید:

در ادامه بخوانید:

کاربر مذکور کلیپی از آنلاک کردن تروفی خاصی پس از شکست باس فایت Tower Knight در بازی Demon’s Souls پست کرده است که در آن نشان داده می‌شود پلی استیشن 5 علاوه ‌بر ضبط کلیپ، به‌صورت خودکار صدای محیط را ازطریق میکروفون کنترلر دوال سنس ضبط می‌کند. این ویژگی جدید می‌تواند برای بسیاری از بازیکنان جالب باشد؛ مخصوصا برای تروفی‌هایی که کسب کردن‌شان بسیار دشوار است و همه می‌دانیم این نوع تروفی‌ها در بازی دیمنز سولز کم نیستند. بااین‌حال اگر تمایلی به روشن بودن این ویژگی ندارید، می‌توانید در تنظیمات کنسول میکروفون کنترلر را خاموش کنید.

یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی دیمنز سولز Old King Allant است که به احتمال زیاد بازیکنان زیادی بدون اینکه بدانند، کلیپ‌هایی پر از داد و فریاد از لحظه‌ی کشتن آن باس ضبط کرده‌اند و حالا می‌توانند آن ویدیوها را در اینترنت به اشتراک بگذارند تا دیگران را در شور و شوق آن لحظه‌ی خود‌ شریک کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر