افزایش فروش اینترنتی در قرنطینه آذرماه سال۹۹ با همکاری پادرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سه شرکت پادرو، زیتل و ابر آروان با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم برای همه فروشنده‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، سعی دارند رشد فروش آنلاین در ایران را تسریع ببخشند. از ۷ تا ۳۰ آذرماه به دلیل هم‌زمانی دو جشنواره بزرگ بلک‌فرایدی و یلدا با قرنطینه سراسری در تهران، نیاز فروشگاه‌های آنلاین به خدمات و زیرساخت‌های بهتر برای خدمت‌رسانی به مردم بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گرفته است.

پادرو  اولین بازار اینترنتی شرکت‌های پستی، در این ایام فرصتی برای همه فروشندگان آنلاین فراهم کرده است تا بتوانند سفارش خریداران آنلاین را در ایام محدودیت و قرنطینه با قیمت ۷ هزار تومان از تهران به سراسر ایران ارسال کنند. پادرو با شرکت‌های بزرگ پستی همکاری دارد و از دو طریق API و ثبت سفارش انبوه در رابط‌کاربری می‌تواند به بهبود و سرعت ارسال سفارش‌ها کمک کند.

درکنار پادرو شرکت ابر آروان که تنها ارائه‌کننده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران است، اعتباری ۲۵۰ هزار تومانی برای فروشگاه‌های آنلاینی که در این ایام به زیرساخت بهتر و باکیفیت‌تری برای فعالیت نیاز دارند؛ در نظر گرفته است. ابر آروان در حال ‌حاضر با کمک ده محصول ابری مختلف مثل CDN، سرور ابری، پلتفرم صوتی و ویدویی،  فضای ذخیره‌سازی ابری و پلتفرم پخش زنده به بیش از ۴۰ هزار وب‌سایت و کسب‌وکار آنلاین بزرگ و کوچک خدمات ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های آنلاین با استفاده از سرویس‌های مختلف ابری آروان می‌توانند وب‌سایت‌شان را  سریع‌تر و امن‌تر کنند و در کمتر از یک دقیقه سرور مجازی خود را داشته باشند.

زیتل به‌عنوان یکی از سرویس‌دهندگان باکیفیت اینترنت در تهران، یک تخفیف ۲۵ درصدی برای  اینترنت سازمانی، کارکنان فروشگاه‌های آنلاین که دورکار هستند و از منزل کار می‌کنند منظور کرده است. متقاضیانی که از این بسته استثنایی یعنی خدمات پادرو، زیتل و ابر آروان استفاده کنند، می‌توانند در اولویت نصب و راه‌اندازی شرکت زیتل باشند.

با شروع محدودیت‌های دوباره به دلیل فراگیر شدن کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری، بسیاری از کسب‌وکارها به ناچار مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود را تعطیل کرده‌اند ولی این شرایط فرصتی  برای پلتفرم‌های آنلاین فراهم کرده است تا مردم بتوانند در این ایام نیز خرید کنند. طبق آمار منتشرشده در بهار ۹۹ و هم‌زمان با شروع محدودیت‌های کرونایی، تراکنش‌های اینترنتی و آنلاین ۲۲۹ درصد افزایش پیدا کرد.در این ایام  تراکنش‌های خرید آنلاین از ۳۱۶ میلیون تراکنش در ۴ ماهه ۹۸ به ۴۷۲ میلیون تراکنش در سال جاری رسیده است که ۴۹٫۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به ‌نظر می‌رسد با ادامه محدودیت‌ها نیاز مردم به خرید آنلاین افزایش پیدا کند و درکنار آن، فروشگاه‌های آنلاین ناچار به افزایش ظرفیت و بهبود زیرساخت‌های خود خواهند بود. کمپین «از حالا تا یلدا» از هفتم تا سی‌ام آذرماه این فرصت را دراختیار فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌دهد تا بتوانند برای خدمت‌رسانیِ بهتر به مردم از این بسته استثنایی استفاده کنند.

درباره پادرو

پادرو به‌عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل‌ونقل و لجستیک کاملا مبتنی بر تکنولوژی و ازطریق توسعه ابزارهای آی‌تی فعالیت خود را آغاز کرده ‌است. پادرو با هدف رفع نیاز همه فروشندگان و همه خریداران در فضای آنلاین راه‌اندازی شده تا در نهایت تجربه خرید اینترنتی بهتری برای مردم ایران فراهم کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر