حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

افتتاح فروشگاه های آفلاین جدید آنر در مناطق مختلف چین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی آنر پس از جدایی از هواوی، به فکر تقویت کانال های توزیع محصولات خود افتاده و فروشگاه های آفلاین جدید و متعددی را در مناطق مختلف چین افتتاح کرده است.

کمپانی آنر در حال حاضر مشغول تقویت کانال های توزیع آفلاین در سراسر کشور چین است. این کمپانی پس از جدا شدن از هواوی، استقلال خود را در دست گرفته و در راستای گسترش محصولات خود در بازار چین فعالیت می کند. این شرکت چینی در حال گسترش تعداد فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی خود بوده و نسبت به ماه سپتامبر، فروشگاه های جدیدی را در سطح کشور افتتاح کرده است.

طبق گزارش اخیر رسانه خبری TechSina، کمپانی آنر در حال حاضر چندین مرکز توزیع جدید را در کشور خانه خود، یعنی چین، افتتاح کرده است. فروشگاه های آفلاین جدید آنر در نواحی متعددی نظیر چنگدو، لانژو، ووهان، و شیامن پراکنده شده اند. ظاهرا آنر قصد دارد تا فروشگاه های بیشتری را در نواحی دیگر راه اندازی و دایر کند. به علاوه، گفته می شود که تولیدکننده گوشی هوشمند ارزان قیمت چینی در حال کار روی دو فروشگاه آزمایشی جدید برای محصولات Honor است که احتمالا در دسامبر سال 2020 افتتاح خواهند شد.

یکی از فروشگاه های آفلاین جدید آنر در شهر وینتیان چنگدو، و فروشگاه دیگری در جم دیل پلازای نانجنگ مستقر خواهد شد. سومین فروشگاه آزمایشی دیگر، در ماه ژانویه 2021 و در تائی یوان دایر می شود. این مراکز توزیع جدید، در واقع تمرکز کمپانی آنر روی کانال های آفلاین را نشان می دهد که برنامه آن از سال 2015 آغاز شد. این هدف باعث شد که در پایان سال 2019، بیش از 2300 فروشگاه آنر آفلاین در چین مشغول به کار شوند.

در ماه ژوئیه سال 2020، ژائو مینگ، رئیس کمپانی آنر طی مصاحبه ای اعلام کرد که فروش آفلاین محصولات این شرکت، برای نخستین بار در شش ماه اخیر از فروش آنلاین بیشتر شده است. اگر به خاطر داشته باشید، هواوی در ماه نوامبر، برند آنر را به کمپانی فناوری اطلاعات جدید Zhixin فروخت. حال با توجه به فروش بی سابقه محصولات Honor به نظر می رسد که این برند، محبوبیت زیادی در بازار گوشی های هوشمند چین پیدا کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر