گوشی ویوو Y51 جدید با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت ویوو (Vivo) گوشی هوشمند Y51 را در سپتامبر ۲۰۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ معرفی کرد. در سپتامبر سال جاری، این شرکت نسخه جدیدتر گوشی Y51 را به بازار عرضه کرد که دارای تراشه اسنپدراگون ۶۶۵، نمایشگر امولد و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی بود. حالا این شرکت بار دیگر یک گوشی جدید با نام Y51 به بازار عرضه کرده است اما این بار طراحی و مشخصات فنی آن نسبت به قبل متفاوت است.

برای شروع، Y51 جدید دارای یک نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی LCD فول HD پلاس است که ۰٫۲ اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر امولد Y51 است که در ماه سپتامبر سال جاری عرضه شده بود. Y51 جدید همچنین دارای باتری بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در مقابل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل گذشته است.

تفاوت دیگر Y51 جدید با نسخه عرضه‌شده در ماه سپتامبر این است که مدل جدید دارای ماژول دوربین سه‌گانه پشتی است که شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی الترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. این دوربین ما را به یاد ویوو V20 می‌اندازد. این در حالی است Y51 ماه سپتامبر با یک سنسور عمق میدان ۲ مگاپیکسلی نیز به بازار عرضه شده است.

ویوو Y51 جدید:

ویوو Y51 عرضه‌شده در ماه سپتامبر:

حسگر اثرانگشت در نمایشگر نیز با یک حسگر جانبی در Y51 جدید جایگزین شده است و حافظه رم اکنون به ۸ گیگابایت رسیده است. این مقدار دو برابر بیشتر از Y51 قبلی است. این تلفن هوشمند به‌جای استفاده از اندروید ۱۰ و رابط کاربری فانتاچ (Funtouch) 10 با فانتاچ ۱۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ به بازار عرضه خواهد شد.

آنچه که در مشخصات فنی ثابت مانده است تراشه اسنپدراگون ۶۶۵، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، شارژ ۱۸ واتی و درگاه USB-C است. سایر ویژگی‌های موجود در ویوو Y51 جدید شامل سوپر نایت سلفی (Super Night Selfie)، سوپر نایت مود، الترا استیبل ویدیو (Ultra Stable Video)، آدیو بوستر (Audio Booster) و مولتی توربو (Multi Turbo) نسخه ۳٫۰ است.

مدل جدید ویوو Y51 در رنگ‌های یاقوت کبود تیتانیومی و کریستال سمفونی (Crystal Symphony) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت آن در ۲۵۵ دلار معادل ۲۱۰ یورو است و در اندونزی با قیمت ۳,۵۹۹,۰۰۰ روپیه اندونزی تا تاریخ دوشنبه ۱۷ آذر (۷ دسامبر) از طریق خرده‌فروشی آنلاین شاپی (Shopee) در این کشور قابل‌خرید است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر