تصویر لو رفته از Motorola Nio طراحی جلو این تلفن‌همراه را نمایش می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصویر لو رفته از طراحی پرچم‌دار آینده موتورلا با نام رمزی Motorola Nio ، طراحی صفحه نمایش و نمای جلوی این گوشی تلفن همراه را نمایش می‌دهد

گزارش‌های اخیر حاکی از این است که موتورولا در تلاش است تا گوشی هوشمندی را با نام رمزی “Nio” در سه ماهه سال 2021 رونمایی کند. این گوشی پرچمدار مجهز به پردازنده Snapdragon 865 خواهد بود و برخی از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند در حال حاضر شناخته شده است.

چند ساعت پیش، ایوان بلاس، فاش‌کننده اطلاعات مشهور, اولین تصویر لو رفته از تلفن Motorola Nio را به اشتراک گذاشت تا طراحی جلوی آن را فاش کند. همانطور که در تصویر مشاهده می شود، در گوشه سمت چپ و بالای صفحه Motorola Nio دو حفره برای دو دوربین جلو وجود دارد. بلاس فاش کرد که Motorola Nio دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن دارای یک باتری 5000 میلی آمپری  و مجهز به سیستم عامل Android 11 به صورت پیش‌فرض است. پورت USB-C تلفن ممکن است با پشتیبانی از DisplayPort Alternate Mode همراه باشد که اتصال به نمایشگرهای خارجی را امکان پذیر می‌کند.

تصویر لو رفته از Motorola Nio طراحی جلو این تلفن‌همراه را نمایش می‌دهد

در ماه گذشته مشخص شد که صفحه نمایش Motorola Nio از وضوح تصویر Full HD + با 1080× 2520 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی صفحه 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. هرچند حدس و گمان‌هایی وجود دارد که می‌گوید ممکن است دستگاه با پشتیبانی از نرخ تازه سازی غیرمعمول 105 هرتز وارد شود.

سیستم دوربین سه گانه در پشت تلفن Nio شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B ، یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. تنظیمات دوربین دوگانه سلفی این گوشی دارای یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. بالاترین مدل این گوشی با شماره مدل دستگاه XT-2125 ممکن است 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر