رندر مفهومی Xiaomi Mi 11 ؛ تصویری روشن از پرچم‌دار نسل آینده شیائومی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – چیزی به آغاز سال 2021 نمانده و کم کم گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در این سال به بازار عرضه می‌شوند، Xiaomi Mi 11 نیز از این داستان مستثنی نیست و رندر مفهومی این گوشی صویر روشن و واضحی از طراحی این گوشی به نمایش گذاشته است.

با توجه به نزدیک شدن به سال جدید میلادی، انتظار می‌رود به زودی موج جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچم دار در 2021 رونمایی و وارد بازار شوند. شیائومی یکی کمپانی‌هایی است در اوایل سال آینده میلادی از گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند و اکنون، رندر‌های مفهومی این دستگاه به صورت آنلاین به نمایش گذاشته شده است که نمای واضحی از Mi 11 را به ما ارائه می‌دهد.

این رندر ابتدا توسط طراح شناخته شده بن گسکین (BenGeskin@) در توییتر به اشتراک گذاشته شد. این توییت تصویری از رندر Xiaomi Mi 11 را به همراه داشت و اشاره داشت که این اولین تصویر از پرچمدار 2021 این غول فناوری چینی است. با مشاهده این تصویر، می‌توان بدنه نمایشگر جلویی کاملی را مشاهده کرد که دارای لبه‌های منحنی در هر طرف است و در جلو یک تک حفره برای دوربین سلفی دارد.

رندر‌ مفهومی Xiaomi mi 11

در قسمت پشت این رندر، یک چینش دوربین سه گانه را می‌توان با یک ترتیب مربع و آنچه که به نظر می‌رسد یک لنز اصلی به همراه دو سنسور دیگر با عکلگرد ناشناخته است، مشاهده کرد در حال حاضر، ما اطلاعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند نداریم، اما می‌توان چند حدس و گمان آموزش دیده را ارائه داد. پرچمدار شیائومی احتمالاً از جدیدترین Snapdragon 888 SoC کوالکام بهره خواهد برد و  دارای حداقل رزولوشن 2K در صفحه نمایش خود با پشتیبانی از سرعت به روز رسانی 120 هرتز است.

چشمگیرترین جنبه رندر مفهومی Xiaomi Mi 11 نمایشگر آن است که به ظاهر خمیده خود در هر چهار لبه گوشی هوشمند نگاه‌ را به خود خیره می‌کند. علاوه بر این، رندر منتشر شده نیز مطابق با تصاویر به تازگی فاش شده از Mi 11 است. این نشت همچنین مشخصات دوربین دستگاه را نشان می‌دهد که 108 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل (لنز فوق عریض) + 5 مگاپیکسل (لنز ماکرو) برای دوربین سه گانه است. متأسفانه، این تصویر هنوز یک رندر است و باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت باشیم تا از این موضوع اطمینان حاصل کنیم.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر