احتمالاً اولین تصویر از موتو G مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۶۵ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سری موتو G موتورولا همیشه با توجه به توان‌مالی افراد طراحی شده و در طول این سال‌ها تنها برخی از گوشی‌های میان‌رده آن تاثیرگذار بوده است. با این حال این امر ممکن است که در سال ۲۰۲۱ تغییر کند زیرا بعضی از شایعات منتشرشده به این مطلب اشاره دارند که موتورولا قصد دارد سال بعد اولین گوشی سری موتو G مبتنی بر یک تراشه پرچمدار را عرضه کند.


قبل از این که بیش از حد امیدوار شوید باید ذکر کنیم منظور ما، تراشه تازه معرفی‌شده اسنپ‌دراگون ۸۸۸ نیست اما در عوض گوشی موتو G مذکور به یک اسنپ‌دراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد؛ با توجه به اینکه بسیاری از پرچمداران سال ۲۰۲۰ به استفاده از آن پرداخته بودند، بهره‌گیری از این تراشه هنوز هم تاثیرگذار است.

گوشی بعدی موتورولا

تصویر بالا منسوب به ظاهر جلویی پرچمدار بعدی سری موتو G است که در حال حاضر با نام رمز «نیو» شناخته می‌شود. همان‌طور که می‌بینید، این گوشی دارای دو دوربین سلفی است که به جای بهره‌گیری از بریدگی قرصی‌شکل مورد استفاده در محصولات اکثر شرکت‌ها، توسط دو روزنه میزبانی می‌شوند. به هر حال این موضوع که کدام یک را ترجیح می‌دهید جزوی از سلیقه شخصی شما است.

از دیگر نکات برجسته گوشی بعدی موتورولا می‌توان به حاشیه‌های آن اشاره کرد؛ در واقع این دستگاه دارای حاشیه‌های کاملاً گرد شده است و با توجه به اینکه در مورد یک موتو G سخن می‌گوییم، این موضوع اصلاً عجیب نیست و کاملاً یادآور طراحی این سری از محصولات موتورولا است.

باید ذکر کنیم این‌طور گفته می‌شود که این گوشی حداقل با ۸ گیگابایت رم، تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و همچنین اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰p+ بهره خواهد برد و همچنین از فناوری جدید شرکت موتورولا که قابلیت اتصال به نمایشگرهای خارجی را فراهم می‌کند هم استفاده خواهد کرد.

پروژه نیو در قسمت پشتی مجهز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود؛ این در حالی است که در قسمت جلویی شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عریض و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق‌عریض است.

در حال حاضر این اطلاعات تمام چیزهایی هستند که درباره پروژه نیو می‌دانیم و به نظر می‌رسد که یکی از موارد جالب توجه اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه همین گوشی باشد. به هر نحو برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر منابع رسمی موتورولا باشیم.

گمانه‌زنی راجع به محصولات موتورولا، در چند وقت اخیر افزایش یافته است؛ به نظر شما نسل جدید این کالاها می‌توانند عظمت سال‌های ابتدایی عرضه گوشی‌ها را به او برگردانند؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر