رندر جدید وان‌پلاس ۹ دوربین سه گانه آن را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لیو زوهو (Liu Zuohu)، بنیانگذار وان‌پلاس، درحال آماده‌کردن سری وان‌پلاس ۹ برای عرضه در سال آینده است و اخیراً، رندر غیررسمی این گوشی‌هوشمند در اینترنت منتشر شده‌ است. این رندر با گزارش‌های قبلی سازگار بوده و این گوشی را در رنگ سفید و بدنه‌ای ظریف نشان می‌دهد.رندر جدید وان‌پلاس ۹در جریان اجلاس فناوری کوالکام اسنپدراگون ۲۰۲۰ که چند روز پیش برگزار شد، به‌طور رسمی از نسل جدید تراشه‌های پرچمدار اندروید رونمایی شد. با این‌حال‌، اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب کرد، نام‌گذاری غیرمنتظره آن بود. شرکت کوالکام اعلام کرد که ۱۴ تولید کننده گوشی‌های هوشمند، درحال توسعه گوشی‌های مبتنی بر اسنپدراگون ۸۸۸ هستند. جالب اینجاست که بیشتر این تولیدکنندگان را شرکت‌های چینی تشکیل می‌دهند. وان‌پلاس یکی از این شرکت‌هاست و انتظار داریم وان‌پلاس ۹ با این تراشه عرضه شود.

سری جدید این شرکت، حداقل شامل دو مدل وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو خواهد بود. ماژول دوربین این گوشی دو سنسور بزرگ و یک سنسور کوچک دارد که دوربین عقب سه گانه آن را تشکیل می‌دهند و با فلش LED همراه خواهد بود. درگذشته گزارش‌هایی وجود داشتند مبنی بر اینکه در این سری، مشابه وان‌پلاس ۸ پرو از دوربین‌اصلی دوگانه استفاده خواهد شد.

طبق گمانه‌زنی‌های قبلی، انتظار داریم وان‌پلاس ۹ از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی با رزولوشن FHD و وان‌پلاس ۹ پرو از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن QHD استفاده کنند. مطمئناً تمام مدل‌های این سری با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ جدید ارائه می‌شوند. این تراشه یک پردازنده ۵ نانومتری است که از طراحی ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند. بخش  پردازنده‌گرافیکی این تراشه ادرنو (Adreno) 660 است که عملکرد بالاتری از مدل قبلی خود دارد.

علاوه بر این، وان‌پلاس ۹ از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار داریم که بلندگوهای استریو دوگانه در این سری وجود داشته باشد. وان‌پلاس ۹ پرو مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب را نیز به‌همراه خواهد داشت. طبق گزارش‌ها‌، سری وان‌پلاس ۹ حدود ماه مارس سال آینده وارد بازار می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر