گلکسی S21 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ در سنجش گیکبنچ مشاهده شده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هرچه سری گلکسی S21 به تاریخ رونمایی رسمی نزدیک‌تر می‌شود، اطلاعات بیشتر و بیشتری از آن در اختیار ما قرار می‌گیرد. بسیاری از چیز‌ها از تصاویر گرفته تا طراحی کاور این دستگاه تاکنون فاش شده است.

اطلاعاتی که به‌تازگی فاش شده‌اند بسیار جالب هستند، زیرا خبر از آن دارند که گلکسی S21 از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه موقت پشتیبانی می‌کند. پس ممکن است ما شاهد نسخه دیگری با ظرفیت حافظه موقت بیشتری نیز باشیم.

زمانی که کوالکوم رسماً از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ رونمایی کرد، این اتفاق باعث غافلگیری همه شد. شرکت سامسونگ جزء شرکت‌هایی نبود که در گوشی‌های هوشمند خود از این تراشه جدید استفاده می‌کنند. این اتفاق باعث شد تا بسیاری بر این عقیده باشند که این بار ممکن است سامسونگ تنها به یک نوع تراشه بسنده کند، اما با استناد به جدید‌ترین اطلاعاتی که از گیکبنچ به‌دست آمده، این باور ممکن است تغییر کند. شما می‌توانید این را از تصویر زیر که سم‌موبایل (SamMobile) آن را منتشر کرده است، دریابید.

تراشه سنجش‌ شده در اینجا لاهاینا (Lahaina) نام دارد که نام مستعار اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بوده و شمار مدل SM-G991U نیز مربوط به گلکسی S21 است. فهرست موردبحث نشان می‌دهد که تراشه دارای هشت پردازشگر با نرخ با محاسبه ۱٫۸GHz است و با داشتن ۸ گیگابایت حافظه موقت، اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این تراشه در سنجش پردازشگر مرکزی در قسمت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱,۰۷۵ و ۲,۹۱۶ را کسب کرده است.

گفته می‌شود که گلکسی S21 دارای صفحه‌نمایش امولد ۶٫۲ اینچی است و رزولوشن +FHD و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰Hz را به ارمغان می‌آورد. در دستگاه یک حسگر اثرانگشت فراصوت تعبیه شده است و در بحث تراشه دارای دو گزینه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ و اکسینوس ۲۱۰۰ خواهد بود. این گوشی در دست توسعه در نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌گردد و می‌توان با استفاده از کارت‌های میکرو SD ظرفیت حافظه آن را افزایش داد.

انتظار می‌رود سری گلکسی S21 در ماه ژانویه رسماً رونمایی گردد و فرآیند پیش‌خرید نیز در همان ماه صورت پذیرد. گمان می‌رود که سامسونگ در رویداد رونمایی از پرچم‌دار جدید خود از گلکسی بادز پرو (ultrasonic) نیز پرده بردارد، پس کاربرانی که به دنبال یک ارتقا هستند باید از همین حالا به فکر پس‌انداز باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر