ویژگی‌ها و طراحی گوشی نوکیا TA-1335 در TENAA فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا  ویژگی‌ها و طراحی گوشی نوکیا TA-1335 در TENAA فاش شده است اما تاریخ رونمایی آن مشخص نیست. در متن زیر به ویژگی‌های این گوشی جدید نوکیا می پردازیم.

HMD Global ، شرکتی  که در پشت گوشی‌های هوشمند برند نوکیا قرار داشت، دیگر با این برند کار نمی کند اما این برند به تلاش خود برای جلب مشتری ادامه می دهد. به همین دلیل، قرار است از یک گوشی ارزان قیمت دیگر با شماره مدل TA-1335 در چین رونمایی کند.

برای کسانی که بی اطلاع هستند باید گفت که داغ‌ترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند چینی قیمتی بین 1000 تا 2000 یوآن چینی دارند. این بخش با دستگاه‌های 5G از جمله ردمی، ریلمی، آنر و iQOO که کمتر شنیده شده است، پر شده است.

از آنجا که HMD Global گوشی های مشابه خاصی در این بخش ندارد، مخاطبان بخش گوشی‌های با قیمت کمتر از 1000 یوآن چینی را هدف قرار داده است. گوشی نوکیا C3 آخرین تلاش این شرکت است که برای اولین بار در ماه آگوست به بازار عرضه شد. به نظر می رسد این مدل به زودی به مدل دیگری به نام نوکیا TA-1335 بپیوندد. این تلفن هوشمند اکنون در TENAA معرفی شده است و مشخصات و طراحی آن را به نمایش گذاشته است.

طبق این لیست، نوکیا TA-1335 در آینده طرحی مشابه نوکیا C3 خواهد داشت اما یک فلش LED جلویی اضافی خواهد داشت. ابعاد این گوشی 81 × 44.5 × 22 میلی متر است، وزن آن 122 گرم است و در دو رنگ Navy Blue و Champagne به بازار خواهد آمد.

علاوه بر این، این گوشی رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 دارد. جالب اینجاست که لیست TENAA هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست و نمایشگر این گوشی فاش نمی کند. اما به این اشاره دارد که این گوشی احتمالا پردازنده چهار هسته ای خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی ناشناخته نوکیا می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسلات کارت حافظه جانبی، جک هدفون 3.5 میلی متری و باتری داخلی 2500 میلی آمپری اشاره کرد. در این لیست به سنسور اثر انگشت نیز اشاره شده است  اما متاسفانه در تصویر چنین سنسوری دیده نمی شود.

نام رسمی گوشی نوکیا TA-1335 مانند تاریخ رونمایی آن همچنان معلوم نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر