فیلیمو مدرسه وارد بازار کمک آموزشی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

«فیلیمومدرسه» محصول جدید صباایده با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک‌آموزشی»، امروز پس از یک ماه فعالیت آزمایشی رسما آغاز به کار کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، VOD کمک‌آموزشی «فیلیمومدرسه» با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» از ۱۶ آذر وارد مرحله‌ی اجرایی شد و دردسترس عموم قرار گرفت.

۱۵۰ معلم زبده دروس «فیلیمومدرسه» را با سرپرستی آموزشی دکتر علی عبدالعالی، برپایه‌ی شیوه‌های آموزشی اصولی و پیشرفته و با رویکرد سرگرمی‌آموزی تولید کرده‌اند تا دانش‌آموزان هم‌زمان با آموزش، لذت و یادگیری را هم تجربه کنند.

محتوای کمک‌آموزشی فیلیمو در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده و درکنار سرفصل‌های آموزش و پرورش به‌صورت هفتگی بر بستر پلتفرم «فیلیمومدرسه» بارگذاری خواهد شد. در این برنامه‌ها،‌ ترکیبی از فرم‌ها و فرمت‌های مختلف برنامه‌سازی ازجمله رئال، بازی، عروسک، موشن‌گرافیک وجود دارد.

گفتنی است خدمات آموزشی فیلیمومدرسه برای مناطق محرومی همچون سیستان‌و‌بلوچستان (زاهدان) رایگان است و برای مناطق نیمه‌محروم تخفیف‌های ویژه بر‌اساس کدملی دارد. کاربران در دیگر مناطق می‌توانند با خرید اشتراک ماهانه، به محتوای مدرسه‌ی فیلیمو دسترسی داشته باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر