مشخصات کامل نوکیا 5.4 قبل از عرضه فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – قبلا اخباری درباره گوشی جدید نوکیا 5.4 منتشر شده بود و اکنون مشخصات کامل این گوشی قبل از عرضه به صورت آنلاین فاش شده است که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

انتظار می رود HMD Global به زودی گوشی هوشمند ارزان قیمت خود را با نام نوکیا 5.4 وارد بازار کند. چندین بار است که قبل از رونمایی اطلاعاتی از این گوشی فاش می شود و اکنون مشخصات کامل آن به صورت آنلاین منتشر شده است.

این اطلاعات نشان می دهد که این گوشی یک صفحه نمایشگر IPS LCD با کیفیت HD و اندازه 6.39 اینچی با وضوح 1520×720 پیکسل دارد. اطلاعات فاش شده قبلی نشان می داد که این دستگاه یک حفره کوچک برای دوربین جلویی دارد.

همچنین این گوشی مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 662 و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک اسلات حافظه جانبی در آن قرار داده شده است که به کاربران اجازه می دهد ظرفیت ذخیره سازی را به 256 گیگابایت افزایش دهند.

در مورد پیکربندی دوربین این گوشی، گفته می شود که این گوشی یک دوربین چهارگانه در قاب پشت دارد که متشکل از یک سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص دهنده عمق 2 مگاپیکسلی است.

در قسمت جلویی، یک سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. پیش بینی می شود که از سیستم عامل اندروید 10 و باتری 4000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی کند. هنوز ظرفیت شارژ سریع این گوشی مشخص نیست اما احتمال دارد از شارژ سریع 10 واتی یا 18 واتی پشتیبانی کند.

یک حسگر اثر انگشت روی تلفن وجود خواهد داشت که به عنوان یک ویژگی امنیتی احتمالاً در پنل پشتی قرار داده خواهد شد. این گزارش همچنین نشان می دهد که این دستگاه در دو رنگ آبی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد.

اخیراً این گوشی در کنار چند مدل دیگر توسط FCC تأیید شده است و این نشان می دهد که عرضه رسمی این مدل نباید دور باشد. این شرکت هنوز این موضوع را تأیید نکرده است اما انتظار داریم این گوشی طی هفته های آینده به صورت رسمی رونمایی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر