تصاویر مفهومی اپل واچ سری ۷ با لبه‌های تخت مشابه آیفون ۱۲ پرو منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتقادات زیادی مبنی‌بر طولانی‌شدن تغییرات طراحی محصولات اپل مطرح می‌شود؛ اما این شرکت جزو معدود شرکت‌هایی است که در سالیان اخیر، روی زبان طراحی پایبند بوده و با نگاه به تمامی محصولاتش می‌توان اشتراکات زبان‌ طراحی را مشاهده کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

اپل سال‌ها پیش در محصولاتی ازجمله آیفون ۴ و نسل نخست آیپد و لپ‌تاپ‌های مک از طراحی لبه‌های تخت استفاده می‌کرد و بعد از کنارگذاشتن آن در بازه‌ی زمانی پنج‌ساله، دوباره این زبان طراحی کلاسیک و درعین‌حال مدرن را در آیپد پرو ۲۰۱۸ و خانواده‌ی آیفون ۱۲ زنده کرد. حال تصاویر مفهومی طراحی احتمالی اپل واچ ۷ را با لبه‌های تخت نشان می‌دهند.

اپل واچ سری ۷ با طراحی فریم تخت

همان‌طورکه گفته شد، اپل به ساخت محصولات خود با طراحی ثابت مشهور است و با نگاه به محصولاتی چون اپل تی‌وی نمایشگرهای پرو دیسپلی XDR، لپ‌تاپ‌های مک، آیفون و آیپد پرو متوجه خواهید شد همگی از زبان‌طراحی لبه‌های تخت استفاده می‌کنند؛ بنابراین، تعجب‌آور نخواهد بود که کوپرتینویی‌ها اپل واچ ۷ را نیز مانند دیگر محصولاتش با لبه‌های تخت طراحی کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد تصاویر مفهومی اپل واچ ۷ جالب به‌نظر می‌رسد؛ اما ممکن است عده‌ای این طراحی را دوست نداشته باشند و در واقعیت، طراحی تخت برای ساعت هوشمند نامأنوس به‌نظر رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر