حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی بروزرسانی MIUI 12 را برای برخی مدل‌ها لغو کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی اواخر آوریل در چین از رابط کاربری MIUI 12 خود رونمایی کرد. از آن زمان به بعد، این شرکت بروزرسانی‌های MIUI را به صورت بتا در سراسر دنیا منتشر کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که رابط کاربری گوشی‌های ردمی ۶، ۷، ۶A و Y3 به MIUI 12 بروز نمی‌شوند.

یک ماه پس از مراسم معرفی MIUI 12 در چین، شیائومی یک رویداد آنلاین جداگانه برای بازارهای جهانی برگزار کرد. در پایان این رویداد، این شرکت لیست کاملی از گوشی‌های هوشمندی که MIUI 12 را دریافت می‌کنند، منتشر کرد که به شرح زیر است:

لیست دستگاه‌های دریافت‌کننده MIUI 12

این لیست تقریباً تمام گوشی‌های شیائومی که در دو سال گذشته عرضه شده‌اند را شامل می‌شود. بنابراین، مدل‌های ردمی ۶، ۷، ۶A و Y3 بخشی از آن بودند. اما متأسفانه شیائومی پس از هفت ماه از انتشار این چهار گوشی، آن‌ها را از این لیست خارج کرد. این شرکت ادعا می‌کند که این دستگاه‌ها به دلیل مشکلات سازگاری و عملکردی به MIUI 12 بروز نمی‌شوند. به هرحال، این چهار گوشی هوشمند ردمی از زمان عرضه به مشکلات مختلف خود مشهور بوده‌اند.

رابط کاربری MIUI 12 در گوشی هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو (POCO) برای مدل‌های مختلف متفاوت است. همه دستگاه ها از همه ویژگی‌های آن پشتیبانی نمی‌کنند و همچنین در دسترس بودن ویژگی‌های خاص نیز براساس منطقه متفاوت است. از آنجا که MIUI مانند هر رابط کاربری چینی، یک پوسته اندرویدی سنگین است، به قدرت بیشتری برای اجرا نیاز دارد. و همین امر دلیل اصلی محدود شدن vivo OriginOS به پرچمدارها و گوشی‌های میان‌رده است.

باعث ناامیدی است که پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی فقط یک بروزرسانی MIUI و اندروید را دریافت کرده‌اند. همچنین بروزرسانی اندروید ۱۰ هنوز در سطح جهانی برای ردمی ۷ و ردمی Y3 عرضه نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر