رسمی: گلکسی S21 بدون شارژر عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اخیرا گوشی سامسونگ گلکسی S21 در برزیل ثبت شد و طبق اسناد ثبت‌شده، سامسونگ قرار نیست که شارژر و هدفون را در جعبه این گوشی‌ها قرار دهد.

چندماه قبل بود که اخباری مبنی‌بر دنبال کردن سیاست اپل توسط سامسونگ، درمورد قرار ندادن شارژر در جعبه گوشی گلکسی S21 منتشر شده بود و سامسونگ بیانیه رسمی نداده بود که آیا این اخبار درست است یا خیر. درواقع نه‌تنها آداپتور شارژر، بلکه هدفون نیز حذف خواهد شد، آن‌هم توسط سامسونگی که نبود آداپتور شارژ در آیفون ۱۲ اپل را مسخره کرده بود. حتی وقتی اپل درگاه هدفون را حذف کرده بود سامسونگ دوباره چنین حرکتی (مسخره کردن اپل) را انجام داد، اما همه می‌دانیم که بعدا چه اتفاقی افتاد.

درحالی که حذف درگاه هدفون شاید مسئله خیلی مهمی نبود اما حذف آداپتور باعث خوشحالی مصرف‌کنندگان نخواهد شد. درست است که حذف این آداپتور باعث کاهش هزینه برای سامسونگ می‌شود اما بعید است که این کار منفعتی به مصرف‌کنندگان برساند و درنتیجه باید برای خرید شارژر هزینه بیشتری بپردازند.

سری گوشی‌های گلکسی S21 به نام‌های S21 ،S21 پلاس و S21 الترا عرضه خواهند شد. طبق اخبار منتشرشده دو مدل اول دارای نمایشگر تخت هستند و گلکسی S21 الترا دارای نمایشگری خمیده است. مدل‌های معمولی و پلاس دارای سه دوربین در پنل پشتی و مدل الترا دارای ۴ دوربین اصلی خواهند بود. پردازنده این گوشی نیز احتمالا اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر