حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندر و ویژگی‌های اصلی سامسونگ گلکسی A52 5G فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا رندر و ویژگی‌های اصلی سامسونگ گلکسی A52 5G توسط فردی فاش شده است که در این مطلب به ویژگی‌های این گوشی جدید می‌پردازیم. 

فردی به نام استیو همرستوفر (onleaks) امروز جزئیات گوشی هوشمند گلکسی A52 5G را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته استیو، طراحی گلکسی  A52 5G بسیار شبیه به گلکسی  A51، مدل قبلی خود خواهد بود. او می گوید این دستگاه یک صفحه نمایشگر  6.5 اینچی با یک حفره مرکزی (Infinity-O) خواهد داشت. 

احتمالاً این گوشی همان طرح دوربین مستطیلی با چهار سنسور  را در قاب پشتی خود خواهد داشت. تفاوت کوچکی که در اینجا وجود دارد، تغییر موقعیت سنسور چهارم و فلش LED است. از نظر طراحی او می گوید این شرکت صفحه پلاستیکی قاب پشتی (پلاستیک با ظاهر شیشه مانند) و قاب فلزی را حفظ خواهد کرد. 

گلکسی A52 5G

اگر اطلاعات استیو درست باشد گوشی گلکسی A52 5G با ضخامت کمتری از گلکسی A51 به بازار عرضه می شود. او گفته است که ابعاد این دستگاه  159.9×75.1 x 8.4 میلی متر است در صورتی که اگر برآمدگی دوربین را نیز در نظر بگیریم، ضخامت آن 10 میلی متر می شود. وقتی مقایسه می‌کنیم متوجه می شویم که گلکسی  A51 4G ضخامت 7.9 میلی متر داشته است، اما ضخامت A51 5G حدود 8.9 میلی متر است.

علاوه بر این، این دستگاه به احتمال زیاد جک هدفون 3.5 میلی متری و سنسور اثر انگشت در صفحه نمایشگر را نیز حفظ خواهد کرد. این نشان می دهد که نمایشگر در واقع یک پنل AMOLED خواهد بود. استیو جزئیاتی درباره پردازنده این دستگاه ارائه نداده است. اما یک معیار اولیه اشاره کرده بود که این گوشی چیسپت کوالکام اسنپدراگون 750G خواهد داشت.

سامسونگ معمولاً گوشی‌های مجهز به پردازنده اگزینوس را به مناطقی مانند هند، کره، چین عرضه می کند در حالی که گوشی‌های مجهز به پردازنده کوالکام را در ایالات متحده عرضه می کند. از این رو، می توان انتظار داشت که این مسئله در مورد گلکسی  A52 نیز وجود داشته باشد. به هر حال، اطلاعات قبلی نشان می دهد که این دستگاه یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارد که توسط سامسونگ الکترومکانیک ساخته شده است. در آخر استیو، قیمت مشابه 499 دلار را برای گلکسی A52 5G پیش بینی کرده است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر