حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی اس ۲۱ حسگر اثر انگشت بزرگ‌تر و سریع‌تری خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۱ را با حسگر اثر انگشت بزرگ‌تر و سریع‌تر معرفی کند. بر اساس اطلاعاتی که توسظ حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر شده است، حسگر اثر انگشت این گوشی‌ها که زیر صفحه‌نمایش قرار دارد و قبلا در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ به کار رفته، بسیار سریع‌تر است و اندازه بزرگ‌تر دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

براساس اطلاعات منتشرشده، این حسگر که زیر پنل OLED‌ گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ قرار گرفته، به شکل مربعی طراحی شده و اندازه آن ۶۴ میلی‌متر مربع است. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اندازه‌ی حسگر گلگسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ نزدیک به ۳۶ میلی‌متر مربع بوده است. حالا سامسونگ اندازه این حسگر را ۷۷ درصد در گلکسی اس ۲۱ افزایش داده است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش را معرفی کرد. در آن زمان این حسگر دارای مشکلاتی بود که باعث می‌شد با محافظ صفحه‌نمایش کار نکند و قفل گوشی با اثر انگشت رجیسترنشده باز شود. البته سامسونگ پس از عرضه این مشکل را برطرف کرد.

به احتمال زیاد این مشکل در زمان معرفی گلکسی اس ۲۱ وجود نخواهد داشت؛ چرا که حسگر بزرگ‌تر و سریع‌تری برای این سری در نظر گرفته شده است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر