حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی رسما ساعت هوشمند می واچ لایت را معرفی کرد. این ساعت هوشمند بر اساس ردمی واچ ساخته شده است که ماه گذشته در کشور چین عرضه شد.

مقاله‌ی مرتبط:

می واچ صفحه‌نمایش رنگی ۱٫۴ اینچی لمسی با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش به ۳۲۳ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد و از قابلیت تنظیم خودکار روشنایی بهره می‌برد. شیائومی اعلام کرده است که برای این محصول بیش از ۱۲۰ عدد فیس واچ طراحی شده و هر کدام از آن‌ها اطلاعاتی مورد نظر کاربر را نشان می‌دهد.

می واچ لایت با گام‌شمار خودکار راهی بازار شده است و از ۱۱ نوع حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. از جمله این حالت‌های ورزشی می‌توانیم به ورزش کردن بیرون از خانه، دوچرخه‌سواری خارج از خانه، دوچرخه‌سواری داخل خانه، دویدن روی تردمیل، شنا کردن در آب‌های آزاد، شنا کردن در استخر، فری استایل، کریکت، ترکینگ، دویدن و راه رفتن اشاره کرد.

می واچ لایت

از ویژگی‌های این ساعت هوشمند حسگر خواب و حسگر ضربان قلب و تنظیم‌کننده تنفس است. این حسگرها به کاهش میزان استرس کمک می‌کنند. از سایر ویژگی‌های می واچ لایت می‌توانیم به امکان برقراری تماس، دریافت SMS، زنگ هشدار و نمایش اعلان‌ها، پخش موسیقی، پیدا کردن گوشی و نمایش آب‌و‌هوا اشاره کنیم.

این محصول جدید شیائومی دارای GPS است که ردمی واچ از آن بهره نمی‌برد. در کنار GPS این محصول از GLONASS و Barometer برخوردار است.

ساعت هوشمند می واچ لایت

ساعت هوشمند جدید شیائومی با یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده است که ۹ روز این ساعت را روشن نگه می‌دارد و برای شارژ کردن باتری تنها به دو ساعت زمان نیاز است.

بندهای مختلفی برای این ساعت در نظر گرفته شده است؛ بندهایی در رنگ‌های صوتی، کرم، مشکی، سرمه‌ای و سبز که می‌توانند نظر افرادی زیادی را به خود جلب کنند.

این ساعت هوشمند با قیمت ۴۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر