ارسال مستقیم توییت ها به اسنپ چت و اینستاگرام

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سازندگان توییتر ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده اند که به موجب آن کاربر می تواند توییت ها را به صورت مستقیم به شبکه های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام و اسنپ چت ارسال کند.

همانطور که می دانید توییت های برتر معمولا در پلتفرم های دیگر نیز محبوبیت بسیاری پیدا می کنند. به همین خاطر سازندگان توییتر تصمیمی گرفته اند تا قابلیت ارسال مستقیم توییت ها به شبکه های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام و اسنپ چت را فراهم آورند. این قابلیت در حال حاضر برای اسنپ چت قابل دسترسی بوده و به زودی برای اینستاگرام نیز عرضه می شود.

کاربران از این به بعد با گزینه جدیدی در منوی به اشتراک گذاری توییتر مواجه خواهند شد که توییتر ها را مستقیما به Snap Camera ارسال می کند. طی روزهای آینده گزینه ارسال به دایرکت اینستاگرام نیز به پلتفرم اضافه می شود.

ظاهر توییت هایی که به پلتفرم های دیگر انتقال می یابند بسیار شبیه به ظاهر قبلی آن ها در توییتر است و فرد با تک تایمز روی لینک پیام به صفحه اصلی در توییتر ارجاع داده می شود. بنابراین ارسال مستقیم توییت ها به شبکه های اجتماعی دیگر علاوه بر راحتی کاربران می تواند به نفع خود توییتر نیز باشد.

همانطور که می دانید پیش از اضافه شدن این قابلیت به منوی توییتر، افراد برای به اشتراک گذاری مطالب از اسکرین شات استفاده می کردند. این روش ممکن است ساده باشد اما گالری گوشی را با عکس های غیر ضروری پر می کند. علاوه بر این برش دادن تصاویر نیز کیفیت را پایین آورده و در برخی مواقع خواننده را به دردسر می اندازد. لذا کاربر با استفاده از قابلیت جدید می تواند مطالب اورجینال را با کیفیت قابل قبول به اشتراک بگذارد.

توییت های بامزه و خنداه دار بلافاصله در اینستاگرام و سایر اپلیکیشن ها نشر داده می شوند. اما به اشتراک گذاری مطالب با روش اسکرین شات هیچ لینکی را به توییتر ارجاع نمی دهد و اینطور که پیداست سازندگان چندان بابت این مسئله خوشحال نبوده اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر