حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اولین تصاویر واقعی گوگل پیکسل ۵ پرو فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اخیراً یکی از افشاگران سرشناس، تصویری واقعی از پرچمدار گوگل منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات فاش‌شده، این پرچمدار جدید، گوگل پیکسل ۵ پرو است. اگر این تلفن هوشمند واقعاً وجود داشته باشد، باعث تاسف است زیرا با معرفی اسنپدراگون ۸۸۸، مدل ۸۶۵ از رده خارج شده است.

در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر)، گوگل سرانجام گوشی هوشمند پیکسل ۵ را با اندروید ۱۱ و قیمت پایه ۶۹۹ دلار منتشر کرد. در مقایسه با نسل قبلی آن، یعنی پیکسل ۴، تنوع این سری بسیار محدود است و فقط مدل پیکسل ۵ در دسترس است. همچنین این شرکت مدل XL را مانند نسل‌های قبلی عرضه نکرد. با این حال، آخرین گزارش نشان می‌دهد که سری پیکسل ۵ از مدل پرو نیز برخوردار خواهد بود. طبق گزارش‌های قبلی، محصولات سری پیکسل گوگل، امسال تغییرات چشمگیری داشته‌اند و  فقط مدل‌های میان‌رده مجهز به تراشه ارزان‌تر اسنپدراگون ۷۶۵G هستند. با این حال، هیچ‌کدام از پرچمداران گوگل درحال حاضر از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نمی‌کنند.

این اطلاعات نشان می‌دهند که پیکسل ۵ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی استفاده خواهد کرد و در قسمت بالای صفحه هیچ دوربینی دیده نمی‌شود. این طراحی باعث می‌شود این احتمال به وجود بیاید که این تلفن هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارائه می‌شود. با این حال، این فناوری برای تولید انبوه کاملاً آماده نیست. هم اکنون، فقط سری ZTE AXON 20 5G از این طرح به صورت تجاری استفاده می‌کند و بعید است که گوگل پیکس ۵ پرو از این ویژگی بهره ببرد.

در کنار اسنپدراگون ۸۶۵، این گوشی با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین پیکسل ۵ پرو دوربین عقب چهارگانه خواهد داشت اما متأسفانه جزئیات خاصی در مورد سنسورهای دوربین آن در دسترس نداریم. از صفحه تنظیمات این گوشی می‌توان فهمید که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

ذکر این نکته نیز مهم است که برخی گمانه‌زنی‌ها می‌گویند که تصویر پیکسل ۵ پرو فقط یک نمونه اولیه است. اگر اینگونه باشد، ممکن است هرگز به مرحله تولید انبوه نرسد. حتی اگر به تولید انبوه برسد، ممکن است تفاوت‌های قابل توجهی با آنچه در نسخه نهایی دیده می‌شود داشته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر