ویدیوی منتشر شده از Galaxy S21 برخی مشخصات این گوشی را به نمایش گذاشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هرچند که هنوز تا رونمایی رسمی سری Galaxy S21 زمان باقی مانده است اما ویدیوی منتشر شده از Galaxy S21 برخی مشحصات این گوشی را به نمایش گذاشته است.

کمپانی سامسونگ هنوز به طور رسمی تاریخ رویداد آینده Galaxy Unpacked خود را مشخص نکرده است. با این حال، طبق گزارشات، این شرکت مستقر در کره جنوبی فاش کرده است که سری Galaxy  S21 در 14 ژانویه رونمایی خواهد شد. خیلی زودتر از شروع رونمایی، چندین منبع تقریبا همه چیز را در مورد سری S21 فاش کرده‌اند. مشخصات Galaxy S21+ ، Galaxy S21  و Galaxy S21 Ultra اوایل ماه جاری ظاهر شده بود. این هفته یک فیلم تبلیغاتی رسمی به نمایش گذاشته شد تا طراحی سه گانه Galaxy S21 را به نمایش بگذارد. یک افشاگری تازه توسط Winfuture.de، اطلاعاتی را درباره فضای ذخیره سازی و رنگ‌های سری Galaxy S21 در بازار اروپا را فاش می‌کند. در همبن زمان، به نظر می‌رسد ویدیوی منتشر شده از Galaxy S21 که توسط افشاگران به بیرون درز کرده است، طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد.

این نشریه نشان داد که Galaxy S21 5G در دو اندازه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و در رنگ های مختلف مانند خاکستری، سفید، صورتی و بنفش در دسترس خواهد بود.

Galaxy S21 5G

Galaxy S21+ 5G هم در نسخه 128 و 256 گیگابایتی حافظه ذخیره سازی در اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی در بازار اروپا در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و بنفش در دسترس خواهد بود.

+Galaxy S21

Galaxy S21 Ultra 5G که بهترین مدل در این مجموعه است در سه گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. و در دو رنگ نقره‌ای و مشکی قابل خرید است.

Galaxy S21 Ultra

در این اطلاعات فاش شده نیز آمده است که Galaxy S21 Ultra 5G با پشتیبانی از S Pen وارد بازار خواهد شد. با این حال ، برخلاف مدل های سری Note، شافت اختصاصی برای ذخیره قلم نخواهد داشت. S Pen به عنوان لوازم جانبی اختیاری برای خریداران S21 Ultra در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، کاربران مدل Ultra می‌توانند از قاب‌های ویژه Clear View و Silicon Cover برای ذخیره S Pen خود همراه با دستگاه استفاده کنند.

ویدیوی منتشر شده از Galaxy S21 این گوشی را به صورت واقعی نشان می‌دهد. این ویدئو، نمایشگر لبه به لبه S21 را بهمراه تنظیم مجدد دوربین پشتی آن به نمایش می گذارد. پنل پشتی دستگاه که گفته می‌شود از مواد پلی کربنات است، دارای روکش مات است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر