سه تبلت که عملکردی مشابه با گوشی های هوشمند دارند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هرچند تا این لحظه شاهد گوشی های هوشمندی با صفحه نمایش‌هایی بزرگتر از ۶ اینچی نیز بوده‌ایم، ولی بیشتر تبلت ها همچنان یک تبلت هستند و ویژگی‌های شاخص خود را حفظ کرده‌اند. این دستگاه‌ها حتی اگر به ارتباط ۴G و LTE نیز مجهز باشند، ولی در حقیقت از تماس‌های تلفنی پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال، هنوز هم می‌توان شاهد تبلت هایی بود که از شماره‌گیر تلفن برخوردار هستند و می‌توان تقریباً هر چیزی که از یک گوشی اندرویدی نیاز داریم را در آن‌ها نیز پیدا کرد. متاسفانه امروزه به اندازه پنج یا شش سال پیش شاهد گزینه‌های متعدد «تبلت‌ با پشتیبانی از تماس تلفنی» نیستیم.

سه تبلت که شباهت زیادی به گوشی های هوشمند دارند

در هر صورت، شاید شما به دلایلی قصد خرید یک تبلت با عملکردی مشابه با یک گوشی همراه را دارید. بسیار خُب، اگر قصد تهیه یک تبلت خاص را دارید، این مطلب کاملاً مناسب شماست. در ادامه قرار است به معرفی بهترین تبلت های مدرنی بپردازیم که می‌توانید با آن‌ها تماس تلفنی نیز برقرار کنید. این محصولات در حال حاضر در بازار نیز در دسترس هستند.

سامسونگ گلکسی تب S6 لایت

سامسونگ گلکسی تب S6 لایت

این تبلت میان‌رده اندرویدی و فوق‌العاده نه تنها همراه با قلم استایلس S Pen عرضه می‌شود، بلکه همانطور که از تصویر بالا پیداست، حاوی یک شماره‌گیر تلفن نیز است. زمانی که برای نخستین بار با این تبلت کار می‌کنید، تحت تاثیر سبک بودن، طراحی مدرن و بلندگوهای بسیار باکیفیت آن قرار خواهید گرفت. البته شما می‌توانید با تهیه نسخه Cellular این تبلت (Samsung Galaxy Tab S6 Lite) با آن تماس تلفنی نیز بگیرید؛ به بیان دیگر، سامسونگ گلکسی تب S6 لایت عملکردی مشابه یک گوشی هوشمند ۱۰٫۴ اینچی دارد.

سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 اینچی

سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 اینچی

اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت با قابلیت پشتیبانی از مکالمه‌های تلفنی هستید، جدیدترین تبلت سامسونگ در سری مقرون به صرفه A یعنی تبلت گلکسی تب A7 10.4 اینچی گزینه مناسبی برای شماست. عملکرد این تبلت تفاوت چندانی با محصول میان‌رده دیگر سامسونگ یعنی تب S6 لایت ندارد. این دستگاه دو بلندگوی دیگر نیز دارد – در مجموع چهار بلندگو که در هر دو طرف دستگاه دو بلندگو قرار گرفته است. همانطور که از یک تبلت مقرون به صرفه انتظار می‌رود، گلکسی تب A7 10.4 اینچی از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کند و برای بازی نیز مناسب نیست؛ با این وجود، این دستگاه (Samsung Galaxy Tab A7 10.4″) همه نیازهای شما در زمینه فایل‌های چندرسانه‌ای و تماس‌های تلفنی را برآورده می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 اینچی با قلم S Pen

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 اینچی با قلم S Pen

نظرتان درباره یک تبلت که در واقع اندازه‌ای تقریباً برابر با گوشی های هوشمند حاضر در بازار دارد، چیست؟ اگر تا به حال خواهان یک «گوشی» بزرگ بوده‌اید که بتواند به عنوان دفترچه یادداشت و تبلت عمل کند – تب A 8.0 اینچی بهترین گزینه ممکن برای شماست. این تبلت (Samsung Galaxy Tab A 8.0″ & S Pen) با قلم استایلس S Pen عرضه می‌شود که می‌توان آن را به راحتی درون خود دستگاه قرار داد. عملکردی مشابه با سری گلکسی نوت سامسونگ که البته به نظر می‌رسد روند تولید آن از سال آینده میلادی متوقف شود (اطلاعات بیشتر).

نظر شما در خصوص تبلت‌های معرفی شده در این مطلب چیست؟ آیا خرید یک تبلت با عملکردی مشابه با گوشی های هوشمند را راه‌حل مناسبی برای رفع نیازهای خود به دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ می‌دانید؟ لطفاً نظر خود را از بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر