نرم‌افزار جدید Google، اطلاعات کسب و کارها و صداها را ضبط می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همانطور که برای اولین بار توسط Google منتشر شد، یک برنامه جدید در حال آزمایش نسخه بتا است. برنامه ساخته شده توسط گوگل ‘’Task Mate’’ نام دارد و تا حدی شبیه Google Opinion Rewards است، اما موارد بیشتری را شامل می‌شود.

برنامه Google Opinion Rewards به صورت کاملا منفعلانه سوال‌هایی را بر اساس آخرین کارهایی که با استفاده از محصولات اخیر Google مانند Gmail ، Google Assistant و YouTube انجام داده اید، می پرسد. در ازای پاسخ به این سوالات، به شما اعتبار درGoogle Play پاداش می دهد که از آن می توانید در برنامه های Play Store و اشتراکات استفاده کنید.

Task mate یک قدم جلوتر رفته است و از کاربران می خواهد در ازای پاداش قابل مبادله، مشارکت بیشتری را انجام دهند. این برنامه در حال حاضر فقط از کاربران کشورهند خواسته است که به صورت آزمایشی با آن کار کنند. وظایف آنها شامل گرفتن عکس از رستورانی که در نزدیکی آنهاست، پاسخ به سوالات نظرسنجی و تأیید ترجمه از انگلیسی به هندی است.

در ازای وظایفی که با دقت کامل انجام می‌دهید، به شما وجهی مطابق با محل زندگی شما پرداخت می‌شود و شما به یک حساب برای پرداخت شخص ثالث نیاز دارید. هنگامی که آماده دریافت وجه شدید، به سادگی کیف پول الکترونیکی خود و یا حساب خود را در برنامه ثبت کنید، سپس به صفحه پروفایل (نمایه) خود مراجعه کرده و دکمه “دریافت پول” را بزنید. سپس می توانید درآمد خود را با ارز محلیتان برداشت کنید.

وظایف “میدانی” و “در محلی” وجود دارد که می توان آن ها را در خانه انجام داد. کاربران می‌توانند با ضبط یا رونویسی جملات، پاداش کسب کنند. این احتمالاً به Google کمک می کند تا تفاوت های زبان انگلیسی و هندی را درک کند.

در حال حاضر، نسخه Beta این برنامه موجود است و فقط برای کسانی که کد دعوت دارند قابل دسترسی است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر