شیائومی استور؛ رویکردی تخصصی به محصولات شیائومی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دلیل این امر نیز مشخص است: مجموعه‌ای که به‌صورت تخصصی خدمات می‌دهند، معمولا از افراد متخصص بهره می‌برند و در زمینه‌ی فعالیت خود ضمن ارائه‌ی محصولات به‌مراتب متنوع‌تر، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این موضوع برای فروشگاه‌های آنلاین نیز صدق می‌کند. اگر به اطرافیان خود توجه کنید، متوجه خواهید شد درصد زیادی از آن‌ها ترجیح می‌دهند اطلاعات و مشاوره‌های لازم برای خرید محصول، به‌ویژه محصولات الکترونیکی را از وب‌سایت یا فروشگاه تخصصی دریافت کنند.

راه‌اندازی فروشگاه شیائومی استور

شیائومی استور از نخستین روزهای بهار ۱۳۹۹ فعالیت خود را رسما آغاز کرد. شیائومی استور پیش از‌این به‌عنوان مجموعه‌ای قوی و متخصص با تمرکز روی محصولات شیائومی به‌صورت آفلاین در صنعت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی مشغول فعالیت بود. شیائومی استور مجموعه‌ای متشکل از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه است و با نیازسنجی‌های دقیق کاربران همواره تلاش کرده تا راهکارهای مناسبی با‌توجه‌به نیازها و محدودیت‌ بودجه کاربر ارائه دهد.

با‌توجه‌به تخصصی‌بودن محصولات و این واقعیت که تیم اداره‌کننده وب‌سایت شیائومی استور از واردکنندگان دست‌اول محصولات شیائومی در بازار ایران محسوب می‌شوند، هر محصولی که مشاهده می‌کنید، برای رفع نیازی مشخص و با تحقیق و آگاهی قبلی برای فروش ارائه می‌شود. تیم شیائومی استور همواره می‌کوشد جدیدترین محصولات شیائومی و زیرمجموعه‌های این برند محبوب را در‌دسترس کاربران ایرانی قرار دهد.

این مجموعه تقریبا اکثر دسته‌بندی‌های کاربردی شیائومی شامل موبایل شیائومی، تجهیزات خانه‌ی هوشمند، ساعت هوشمند، محصولات بهداشت و سلامت فردی، سبک زندگی، لوازم خانگی، تجهیزات صوتی‌و‌تصویری، لوازم آرایشی، انواع لوازم جانبی موبایل نظیر پاوربانک و شارژر، گجت‌های پوشیدنی و گوشی‌های هوشمند را پوشش می‌دهد. تنوع محصول در دسته‌بندی ساعت‌های هوشمند، ردیاب‌های تناسب‌اندام، هندزفری‌های بلوتوث و گوشی‌های هوشمند بسیار زیاد است و کاربران می‌توانند محصولات برندهایی مانند هایلو (Haylou)، ردمی (Redmi)، آمازفیت (Amazfit) و کیوسی‌وای (QCY) را بخرند.

تمرکز روی نیازهای کاربر

بیش از هفت سال سابقه‌ی فعالیت در بازار ایران و توانمندی‌های فراوان در زمینه‌ی واردات مستقیم محصولات شیائومی و زیربرندهای آن، پشتوانه‌ی لازم برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را دراختیار مجموعه‌ی شیائومی استور داده است. باتوجه‌به مشکلاتی مانند عرضه‌ی محصولات تقلبی شیائومی، متمرکزنبودن فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه و فعالیت نامناسب برخی همکاران در فضای خرده‌فروشی آفلاین، شیائومی استور تلاش می‌کند تا با عرضه‌ی پرکاربردترین و به‌روزترین محصولات شیائومی و برندهایی مانند ردمی، هایلو، آمازفیت و به‌طورکلی، تمام برندهایی که با سرمایه‌گذاری پلتفرم شیائومی یوپین فعالیت می‌کنند، نیاز کاربران به این محصولات را تأمین کند.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید جدیدترین گوشی‌های هوشمند ردمی و شیائومی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. به‌لطف واردات مستقیم، این محصولات پس از عرضه در چین، سریعا به بازار ایران وارد می‌شود و کاربران می‌توانند آن‌ها را بخرند. علاوه‌بر‌این، کاربرانی که به‌دنبال نسخه‌ی گلوبال گوشی‌های شیائومی و ردمی و بلک‌شارک هستند، می‌توانند این نسخه‌ها را پس از عرضه‌ی جهانی، با فاصله‌ی بسیار کمی در شیائومی استور پیدا کنند.

xiaomistore-1

ارائه‌ی اخبار روز و مطالب آموزشی

در بخش بلاگ، کاربر می‌تواند اخبار مربوط به جدیدترین محصولات آینده یا محصولات عرضه‌شده‌ی شیائومی را مشاهده کند. علاوه‌بر‌این، اگر روزانه به بلاگ مراجعه کنید، می‌توانید به مطالب آموزشی درباره‌ی رفع مشکلات دستگاه‌های مختلف، از‌جمله ساعت‌های هوشمند و هندزفری‌های بی‌سیم و گوشی‌های هوشمند دسترسی داشته باشید که احتمالا پاسخ‌گوی پرسش‌ها و راه‌حلی برای مشکل دستگاه شما خواهند بود. در بلاگ نقد و بررسی‌های کامل به‌همراه مقایسه‌ی محصولات با یکدیگر قرار می‌گیرد که مطالعه‌ی آن‌ها به انتخاب بهترین گزینه با‌توجه‌به بودجه‌ی کمک شایانی می‌کند.

اصالت کالا و پشتیبانی مطلوب

بدون داشتن پشتیبانی مناسب، فروشگاه‌های اینترنتی نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند. پشتیبانی بازی بُرد-بُرد است که هر دو طرف، یعنی صاحبان کسب‌وکار و مشتریان در آن پیروز هستند. در شیائومی استور، تلاش شده است تا تمام اعضای تیم فروش و پشتیبانی در حوزه‌ی محصولات شیائومی و برندهای مرتبط به آن،  تخصص و تجربه‌ی لازم را داشته باشند.

هر مشتری با مراجعه به پنل کاربری خود در وب‌سایت، می‌تواند به تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود دسترسی داشته باشد و در‌صورت وجود هرگونه سؤال و ابهام، آن را با ارسال تیکت پشتیبانی، گفت‌وگوی آنلاین، تماس تلفنی یا ایمیل با تیم پشتیبانی شیائومی استور در میان بگذارد. راه‌های ارتباطی در این فروشگاه اینترنتی همواره در‌دسترس کاربران قرار دارد و می‌توانند پرسش‌های خود را با تیم فروش یا پشتیبانی مطرح کنند.

شیائومی استور محصول درجه‌دو یا تقلبی از شیائومی یا برندهای زیرمجموعه‌ی آن عرضه نمی‌کند. تمامی محصولات از مراکز معتبر خریده و به‌صورت مستقیم به ایران وارد می‌شوند؛ بنابراین، از هر نظر اصالت کالاها در این فروشگاه اینترنتی تضمین می‌شود.

قیمت مناسب همراه‌با خدمات حرفه‌ای

قیمت‌گذاری در فروشگاه شیائومی استور یکی از موضوعات مهم‌ است و قیمت نهایی باتوجه‌به روش‌های ارسال و خدمات پشتیبانی و سایر خدماتی محاسبه می‌شود که به مشتری ارائه می‌شود. اگر از آن دسته مشتریانی هستید که تنها ملاک خرید شما از فروشگاه اینترنتی قیمت محصول است، از حالا به شما اطمینان می‌دهیم که از شیائومی استور خرید نمی‌کنید. رضایت از خرید مشتری برای ما بسیار مهم است و تمام تلاش خود را می‌کنیم از خریدتان ناراضی نباشید. امیدواریم در آینده بیان با دیدگاه‌های خود به بهبود عملکرد ما کمک کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر