حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مانیتور ام اس آی MSI MAG274QRF-QD معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ام اس آی (MSI) روز گذشته مانیتور گیمینگ جدیدی با نام MAG274QRF-QD معرفی کرد که قوی‌ترین مانیتور گیمینگ این شرکت محسوب می‌شود. MSI در بیانیه‌ی مطبوعاتی‌اش می‌گوید MAG274QRF-QD نخستین مانیتور این شرکت است که از فناوری کوانتوم دات (Quantum Dot) استفاده می‌کند. MSI ادعا می‌کند که مانیتور گیمینگ جدیدش می‌تواند «دقیق‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین» تصاویر را با «بیش از یک‌میلیارد رنگ» به‌نمایش بگذارد.

پنل پشتی مانیتور MSI MAG274QRF-QD

 MSI همچنین پایه‌های جدید MAG MT81-XX را معرفی کرد که از استاندارد VESA و دامنه‌ی حرکتی کاملی بهره‌مند هستند. ارتفاع پایه‌های جدید MSI تنظیم‌شدنی است و به‌سادگی نصب می‌شوند و از سیستم مدیریت کابل بهره‌ می‌برند.

MSI می‌گوید مانیتور جدیدش محتوای بصری را با وضوح WQHD (معادل ۲،۵۶۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل) به‌نمایش می‌گذارد. این مانیتور ۲۷ اینچ از استاندارد HDR برای نمایش دقیق رنگ و کنتراست استفاده می‌کند. مانیتور MSI به‌لطف داشتن پنل Rapid IPS زمان‌ پاسخ‌دهی‌اش یک میلی‌ثانیه است و از فناوری جی سینک انویدیا (Nvidia G-Sync) برای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. 

بخش زیرین مانیتور MSI MAG274QRF-QD

مقاله‌ی مرتبط:

مانتیور MAG274QRF-QD به اپلیکیشن Gaming OSD App 2.0 مجهز است تا بتوان به‌سادگی آن را شخصی‌سازی کرد. پایه‌ی تنظیم‌پذیر محصول دامنه‌ی حرکتی گسترده‌ای دارد و می‌توان انواع کارها را با آن انجام داد.

مانیتور جدید MSI حدودا ۴۵۰ دلار قیمت دارد؛ بااین‌حال فعلا می‌توان با قیمتی اندکی ارزان‌تر آن را تهیه‌ کرد. ناگفته نماند پایه‌های جدید MSI برای مانیتور با قیمت پایه‌ی ۵۵ دلار عرضه شده‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر