گوگل ۵۰ حیوان دیگر را به بخش واقعیت افزوده موتور جستجوی خود اضافه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت گوگل تعداد جاندارانی که می‌توانید در بخش واقعیت افزوده پیدا کنید را گسترش داده است. این غول فناوری در توییتر اعلام کرد که حیوانات جدیدی را به این بخش، در موتور جستجوی خود اضافه کرده است. البته گوگل لیستی از حیوانات را منتشر نکرد اما زرافه، گاو، گربه، گورخر، خوک، نژادهای مختلف سگ و اسب آبی بخشی از ۵۰ حیوان جدید هستند که کاربران می‌توانند در واقعیت افزوده گوگل از آن‌ها دیدن کنند.

augmented reality

گوگل از اواسط سال ۲۰۱۹ حیوانات سه‌بعدی را در موتور جستجوی خود قرار داد و از آن زمان تا امروز درحال اضافه کردن به تعداد این حیوانات است. این شرکت همچنین برای طبیعی بودن این بخش با چند موزه به‌طور خصوصی همکاری می‌کند.

برای استفاده از بخش واقعیت افزوده گوگل، کافی است نام حیوان مورد نظر (مثلا زرافه) را به انگلیسی در موتور جستجوی گوگل وارد و تایید کنید. سپس در صفحه ظاهر‌شده، گزینه «Meet a life-sized» را بزنید و سپس روی «View in 3D» کلیک کنید. سپس مشاهده می‌کنید که دوربین شما فعال شده  است و می‌توانید حیوات موردنظر را در محیط پیرامون خود، از طریق گوشی، به‌صورت «واقعیت افزوده» مشاهده کنید. این فعالیت مطمئناً می‌توانید زمان زیادی شما را سرگرم کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر