حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Honor V40 موفق به دریافت گواهی MIIT چین شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با ورود اسم رمزی گوشی جدید Honor به لیست MIIT، نظر می‌رسد سری پرچم‌دار Honor V40 تنها کمی قبل از رونمایی رسمی موفق به دریافت گواهی MIIT کشور چین شده است.

پیش از این شایعه شده بود که سری Honor V40 در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. با این حال، به تازگی اطلاعات منتشر شده مدعی شده‌اند که این سری از گوشی‌های Honor پس از عدم عرضه Kirin 9000 SoC به یک دستگاه (Honor V40) تقلیل یافته است. در حال حاضر، انتظار می رود این دستگاه در ژانویه رونمایی شود. اکنون ، یک افشاگر می‌گوید که این گوشی توانسته گواهینامه MIIT را دریافت کند.

همانطور که Digital Chat Station (از طریق ITHome) گزارش می کند، دستگاهی با شماره مدل YOK-AN10 در وب سایت صدور گواهینامه MIIT چین نمایش‌ داده شده است. در این لیست نام متقاضی دریافت گواهی با نام Glory Terminal Co Lte (ترجمه شده از زبان چینی) نمایش داده می‌شود که اشاره به Honor دارد. علاوه بر این، لیست همچنین تأیید می‌کند که این دستگاه 5G خواهد بود.

حال، اگر بخاطر داشته باشید، افشاگری در هفته گذشته نام رمز گوشی هوشمند Honor را فاش کرد. به گفته وی، آنر V40 نام رمز YORK و شماره مدل YOK-AN10 خواهد داشت. از این رو، لیست فوق و تطبیق با اطلاعات افشاگر حاکی از آن است که دستگاه به احتمال زیاد V40 از Honor است. علاوه بر این، این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که Honor V40 از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی خواهد کرد.

 Honor V40 موفق به دریافت گواهی MIIT چین شد

 طبق گزارشات Digital Chat Station شارژر استاندارد Honor همان شارژ (Huawei (HW-110600C0x است. پیش از این، یک شارژر Huawei 66W گواهینامه 3C چین را در ماه جولای دریافت کرد.  این شارژر دارای شماره مدل HW-110600C00 و درجه بندی 11V و 6A بود. این فناوری شارژ بعداً در آخرین سری Mate 40 پرچمدار Huaweiهم ارائه شد.

در حالی که Honor اکنون کاملاً از Huawei مستقل است ، اما به نظر می رسد این شرکت حتی پس از جدایی می خواهد از برخی از فناوری‌های شرکت مادر سابق خود استفاده کند. به هر حال، Honor V40 احتمالاً با MediaTek Dimensity 1000+ SoC مجهز خواهد شد. شایعات قبلی گفتند که این دستگاه از یک صفحه نمایش AMOLED 120Hz ، سنسور دوربین 50MP Sony IMX700 RYYB برخوردار است. احتمالا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر