حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای اوپو فایند X3 پرو فاش شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رندرهایی از پرچمدار ۲۰۲۱ شرکت اوپو، یعنی فایند X3 پرو لو رفته است و می‌توانیم اولین نگاه به این گوشی را داشته باشیم. این تصاویر نشان می‌دهند اوپو به طراحی جلوی فایند X2 پرو پایبند است و صفحه‌نمایش منحنی با حفره پانچ در این گوشی قرار دارد.

طراحی پشت گوشی با تغییراتی همراه بوده و فایند X3 پرو دارای پشت شیشه‌ای خمیده است و دوربین‌ چهارگانه آن همراه با فلش LED در محفظه مربع‌شکل با گوشه‌های گرد قرار دارد. یکی از این دوربین‌ها دارای دو حلقه نقره‌ای در اطراف خود است و در زیر آن یک سنسور کوچکتر قرار دارد که باید دوربین ماکرو باشد. دوربین‌های عقب شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 هستند که یکی از آنها دوربین اصلی و دیگری لنز فوق عریض است. همچنین این گوشی دارای یک دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

این اطلاعات نشان می‌دهند که فایند X3 پرو دارای صفحه‌نمایش خمیده ۶٫۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است و این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. پرچمدار سال آینده اوپو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری درون خود دارد و از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گزارش شده است که اوپو الگوریتم فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی را ارتقا داده است تا این دستگاه سریع‌تر از مدل قبلی شارژ شود. این گوشی با سیستم‌عامل ColorOS 11 که براساس اندروید ۱۱ است عرضه خواهد شد. انتظار داریم علاوه بر مدل اصلی، نسخه‌های دیگری مانند مدل لامبورگینی نیز معرفی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر