تعمیر رایگان صفحه‌نمایش‌های آیفون 11

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
اپل بالاخره به مشکل تاچ برخی از واحد‌های آیفون 11 اعتراف کرد و اعلام کرد که حاضر است صفحه نمایش آن دسته از همراه‌های هوشمند را به‌صورت رایگان تعمیر کند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، اپل اعلام کرده است که شمار‌اندکی از همراه‌های هوشمند آیفون 11 مشکل تاچ دارند و این کمپانی تصمیم دارد تا به عنوان بخشی از برنامه‌های جایگزینی خود صفحه نمایش‌های این دستگاه‌های مشکل دار را به رایگان تعویض کند.
 
این غول فناوری در اطلاعیه جدید خود اعتراف کرده است که صفحه نمایش‌های آن دسته از واحد‌های آیفون 11 که بین نوامبر 2019 تا می 2020 ساخته شده‌اند به دلیل مشکلی در ماژول صفحه نمایش مشکل عدم پاسخدهی داشته‌اند.
 
اپل جزئیات این مشکل را اعلام نکرد اما از دارندگان این سری همراه‌های هوشمند خواست که برای اطلاع از این که دستگاهشان نیاز به تعویض صفحه نمایش دارد یا خیر، در فهرست  شماره سریال آن را درصفحه پشتیبانی چک کنند.
 
 
 
تنها آن دسته از مدل‌های آیفون 11 که در دوره زمانی یاد شده تولید شده‌اند امکان جایگزینی رایگان صفحه نمایش را دارند. سایر مدل‌ها از قبیل آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس شامل این طرح نمی‌شوند. دارندگان این دستگاه‌های معیوب مانند همیشه می توانند از سه طریق برای استفاده از این خدمات اقدام کنندو
 
آنها می توانند به ارائه دهندگان خدمات رسمی اپل مراجعه کرده، سری به فروشگاه خرده فروشی اپل بزنند یا اگر نمی توانند خانه را ترک کنند می توانند با پشتیبانی اپل تماس گرفته و از طریق مرکز تعمیرات اپل درخواست جایگزینی بدهد.
 
آن دسته از افرادی که تا قبل از انجام این طرح اقدام به تعمیر و جایگزینی صفحه نمایش خود کرده‌اند هزینه پرداختی خود را به صورت کامل دریافت خواند کرد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر