گوشی‌های جدید سری نوا ۸ در تاریخ ۴ دی عرضه خواهند شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هوآوی اخیراً در شبکه‌اجتماعی ویبو اعلام کرده است که در تاریخ ۴ دی سال جاری (۲۳ دسامبر) سری گوشی‌های هوشمند نوا ۸ خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

با توجه به این بیانیه و البته گزارش‌های دیگر، می‌توان دقیق‌تر و به این صورت گفت که این شرکت در رویداد مذکور، به رونمایی و عرضه نوا ۸ و ۸ پرو خواهد پرداخت. در حالی که ماه پیش نوا 8 SE به عنوان یکی از گوشی‌های اقتصادی 5G به بازار عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که نوا ۸ به عنوان یک میان‌رده و نوا ۸ پرو به عنوان یک گوشی پرچمدار راهی بازار شود.
پوستری که این شرکت برای مناسبت یادشده منتشر کرده است، ظاهر پشتی یکی از گوشی‌های خانواده نوا ۸ را به صورت نامفهوم به نمایش می‌گذارد؛ با این حال به راحتی می‌توان متوجه شد که این سری، از طراحی دوربین بیضی شکل استفاده خواهد کرد و ما را به یاد تصویری می‌اندازد که مدتی پیش به عنوان یکی از موارد فاش شده، درون اینترنت منتشر شد.

گوشی هوآوی سری نوا ۸
ظاهر جلویی دستگاه‌های نوا ۸ و نوا ۸ پرو هنوز توسط هوآوی معرفی نشده اما برخی گمانه‌زنی‌ها به این اشاره دارند که ممکن است هوآوی در طراحی این قسمت از یک نمایشگر تخت به همراه دو روزنه دوربین بهره برده باشد. به غیر از این مورد شایعات بارها اشاره کرده‌اند که این نمایشگر‌ها از نرخ تازه‌سازی بالایی برای به تصویر کشیدن جزئیات استفاده می‌کنند.
نوا ۸ پرو در حالت ایده‌آل باید به یک تراشه پرچمدار از سری کایرین مانند مدل ۹۰۰۰ یا 9000E مجهز باشد ولی تاکنون مشخص شده است که هوآوی به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده توسط ایالات‌متحده، نمی‌تواند از این تراشه‌ها بهره ببرد؛ بنابراین هنوز معلوم نیست که آیا کایرین برنده این رقابت خواهد بود یا هوآوی به سمت استفاده از تراشه‌های دایمنسیتی سوق پیدا خواهد کرد.
یکی دیگر از گزارش‌های جدیدتر به این موضوع اشاره دارد که در تاریخ ۴ دی‌ماه علاوه بر معرفی گوشی‌های مذکور، شاهد رونمایی از دو محصول دیگر موسوم به انجوی 20 SE و واچ‌فیت هم خواهیم بود.
در نهایت باید ذکر کرد شایعات حاکی از آن هستند که نوا ۸ احتمالاً با قیمت ۳۰۰۰ یوان (تقریباً ۴۵۹ دلار) و مدل پرو آن با قیمت ۴۰۰۰ یوان (تقریباً ۶۱۲ دلار) به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر