حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رانندگان تاکسی می‌توانند بدون پرداخت کمیسیون در ماکسیم فعالیت کنند 

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت تاکسی ماکسیم با ارائه خدمات جدید همواره درصدد آن است که اسباب راحتی رانندگان را فراهم کند. ماکسیم در طرح جدید خود در حالی از دارندگان خودروی تاکسی دعوت به همکاری به عمل می‌آورد که از رانندگان این وسایل نقلیه کمیسیون دریافت نمی‌کند. بر این اساس رانندگان تاکسی که در شهر تهران و قم فعالیت می‌کنند، می‌توانند به این طرح جدید بپیوندند.

بر اساس این طرح شرکت ماکسیم، دارندگان خودروی تاکسی برای سفرهای درون‌شهری و جابه‌جایی مسافران ماکسیمی هیچ کمیسیونی به شرکت پرداخت نمی‌کنند؛ اما برای سفرهای برون‌شهری کمیسیون ۵ درصد در نظر گرفته شده است.

از این‌رو دارندگان خودروی تاکسی با شماره پلاک‌های «ت» و «ع» در شهر تهران و قم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تاکسی ماکسیم به نشانی «taximaxim.ir»، فرایند ثبت ‌نام خود را در تاکسی اینترنتی ماکسیم تکمیل کنند.

مراحل ثبت ‌نام در تاکسی اینترنتی ماکسیم بدین‌ صورت است که شما باید مدل خودرو، شماره پلاک، شماره گواهینامه و مدارک درخواست‌شده را بارگذاری کنید تا به‌عنوان راننده در شرکت مشغول به فعالیت شوید. همچنین با دانلود کردن برنامه «Taxi Driver» می‌توانید درخواست‌های مسافران را قبول کنید و به انجام سفر بپردازید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر