حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شرکت پورشه از مدل ویژه پیست جدید خود با نام پورشه 911 کاپ رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پورشه 992 911 GT3 پرفروش‌ترین خودرو مسابقه‌ای دنیا لقب گرفته و اینک نسخه جدیدی از مدل پورشه 911 کاپ این خودرو روانه میدان شده است.

 

 

شرکت پورشه اخیرا از مدل ویژه پیست GT3 911 CUP رونمایی کرد. این اتومبیل بسیار زیبا و مهیج مجوز حضور در مسابقات «پورشه موبیل 1 سوپرکاپ» و همچنین مسابقات «کررا کاپ» را دریافت نموده است. این سری از مسابقات در مناطقی از کشورهای آلمان، فرانسه، آمریکای شمالی و قاره آسیا برگزار خواهد شد.

پورشه 911 کاپ

شرکت پورشه از همان پیشرانه شش سیلندر تخت پیشین برای نسل جدید پورشه gt3 911 CUP استفاده کرده اما با توجه به اصلاحات انجام شده روی این موتور، قدرت خروجی آن از 485 اسب بخار به 510 واحد افزایش یافته است. این خودرو به سوخت تمام سنتتیک نیاز دارد تا حداکثر قدرت 510 اسب بخاری را به چنگ آورد. سیستم اگزوز پورشه 911 کاپ با مدل پیشین آن کاملا یکسان بوده و از همین رو صدای غرش‌های دلنشین و روح‌نواز کاپ جدید همچنان بر قلب و روان علاقه‌مندان طنین افکن خواهد شد.

پورشه 911مهندسان پورشه علاوه بر افزایش توان خروجی پیشرانه، از لحاظ آیرودینامیک نیز نسل جدید پورشه 911 کاپ را در وضعیت برتری نسبت به گذشته قرار داده‌اند. این خودرو برای نخستین بار متناسب با بدنه عریض‌تر مدل  911 توربو طراحی شده و محور عقب آن حدود 28 میلی‌متر رشد پیدا کرده است؛ طول محور جلو نیز با افزایش مواجه شده و به رقم 1920 میلی‌متر رسیده است.

 

همزمان با افزایش طول محور چرخ‌های این مدل جدید، امکان بهره‌گیری از رینگ‌هایی به عرض 13 اینچ برای چرخ‌های عقب و 12 اینچ برای محور جلو فراهم شده است. باید بدانید این رینگ‌ها در مسابقات سری GT به یک استاندارد و قانون تبدیل شده‌اند و سبب ارتقاء هندلینگ و پایداری خودرو در سرعت‌های بالا می‌شوند.

پورشه 911 کاپداخل کابین این پورشه جدید هم بازنگری شده و ارگونومی آن مطابق با مدل GT3 ارتقا پیدا کرده است. پنل کیلومترشمار دیجیتال و تمام رنگیt دکمه‌های کنترلگر درخشان و فرمان جدیدی که از جنس پلاستیک مقاوم و فیبر کربن ساخته شده و و دستگیره‌های نواری، از جمله ویژگی‌های کابین پورشه 911 جی تی 3 کاپ به شمار می‌روند.
شرکت آلمانی پورشه سعی کرده تا هزینه‌های ساخت این محصول را به حداقل برساند و آن را به بهترین مدل 911 کاپ تولید شده تاکنون تبدیل کند. این خودروی مسابقه‌ای قرار است از سال 2021 به تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فصل آینده تحویل داده شود. قیمت یک دستگاه از این خودرو چیزی در حدود 273هزار دلار برآورد شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر