جدیدترین قابلیت دیسکورد؛ به اشتراک‌ گذاشتن‌ صفحه ‌نمایش گوشی هوشمند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دیسکورد یک اپلیکیشن جذاب و کاربردی است که از آن استفاده‌های زیادی می‌شود؛ اما مهم‌ترین ویژگی‌ آن امکان برقراری تماس در بستر شبکه است. این ویژگی می‌تواند به کاربران و خصوصا گیمرها، کمک کند که در لحظه با دیگران در ارتباط باشند. اکنون سیستم‌عامل‌های مختلفی از جمله اندروید، لینوکس و آی‌اواس از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند و می‌توان گفت تعداد کاربران آن روزبه‌روز در حال افزایش است. توسعه‌دهندگان دیسکورد موفق شده‌اند قابلیت‌های مختلفی به آن اضافه کنند. به‌تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از اضافه شدن یک قابلیت جدید و کاربردی به دیسکورد خبر می‌دهد.

در ادامه بخوانید:

بر اساس گزارش‌های اخیر، دیسکورد قابلیت اشتراک‌گذاری‌ صفحه‌نمایش را برای کاربران گوشی‌ هوشمند ارائه کرده است. در دنیای کنونی که هر روز کاربران به گوشی‌ خود وابسته‌تر و این دستگاه‌ها پیشرفته‌تر می‌شوند، اضافه کردن چنین قابلیتی واقعا یک حرکت هوشمندان به نظر می‌رسد. اوایل تابستان امسال، نسخه‌ی موبایل دیسکورد توانست به بالاترین تعداد دانلود روزانه خود برسد. این یعنی افراد بسیار زیادی در جهان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش بدین معنا است که نه‌تنها می‌توانید نمایشگر ، بلکه هرچه در لحظه در حال تماشای آن هستید برای حاضران در کانال پخش کنید. این یعنی می‌توانید هرچه در حال تماشای آن هستید، از ویدئوهای تیک تاک گرفته تا لایو استریم‌ توییچ، با افراد مختلف در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و هم‌زمان با آن‌ها چت کنید.

اشتراک گذاری نمایشگر دیسکورد

دموی جدیدی از این قابلیت منتشر شده است که افراد مختلف با استفاده از آن، تجربه‌های خود را منتشر کرده‌اند. بعضی از کاربران این پلتفرم، قابلیت‌ جدید آن را حیرت‌آور و فوق‌العاده می‌دانند. گویا مدت‌ها بود که افراد زیادی منتظر چنین قابلیتی در دیسکورد بودند. اکنون که در روزهای کرونایی به سر می‌بریم و دور بودن از دیگر انسان‌ها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام بدهیم، استفاده از چنین بسترهایی برای ارتباط با دیگران به یکی از عادت‌های بسیاری از افراد تبدیل شده است. وجود چنین به‌روزرسانی‌هایی می‌تواند برای کاربران بسیار خوشایند باشد و حتی استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی را بیشتر کند.

قابلیت‌هایی مانند اشتراک‌گذاری نمایشگر به کاربران کمک می‌کند تعامل بیشتری در دنیای مجازی داشته باشند و افراد بیشتری را بشناسند. همین مسئله به آن‌ها کمک می‌کند این روزهای عجیب را راحت‌تر پشت سر بگذارند و کمتر به فکر خروج از خانه بیفتند. کاربران می‌توانند موارد مختلف را با یکدیگر به اشتراک بگذارند؛ چه بخواهند صفحه بازی Among Us را به دیگران نشان بدهند، چه جدیدترین عکس‌هایی که با گوشی هوشمند جدید خود ثبت کرده‌اند. قابلیت‌ جدید دیسکورد این کار را برای آن‌ها انجام می‌دهد.

در حاضر هرچه بتواند ارتباط مجازی با افراد مختلف را آسان‌تر کند، خوب است. در روزهای شیوع ویروس کرونا، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بیشترین کمک را به ارتباط بیشترین مردم کرده‌اند و به همین دلیل کاربران آن‌ها به‌مراتب بیشتر شده است.

نظر شما کاربران تک تایمز درباره‌ی جدیدترین قابلیت دیسکورد چیست؟ آیا جزو کاربران این پلتفرم جذاب هستید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر