آنر به‌زودی روند عرضه محصولات جدید را از سر خواهد گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تا چندی پیش، آنر یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی محسوب می‌شد که البته به‌صورت برندی مستقل فعالیت می‌کرد. درواقع، سران هواوی فقط در سیاست‌های کلی آنر دخالت می‌کردند و روند تولید و عرضه‌ی محصولات زیر‌نظر مدیران برند آنر قرار داشت. بااین‌حال، اخباری منتشر شد که هواوی در حال مذاکره با شرکت چینی دیگری به نام Shenzhen Zhixin است تا برند آنر و تمام امتیازات آن را بفروشد.

بعدها مشخص شد شرکت Shenzhen Zhixin تغییراتی در مدیریت برند آنر ایجاد نخواهد کرد و حتی مدیرعامل و دیگر اعضای ارشد این برند نیز مانند قبل به فعالیت خود ادامه خواهند داد. حال طبق گزارش‌های جدید، روند مستقل‌شدن آنر از هواوی و قرار‌گرفتن در زیرمجموعه شرکت Shenzhen Zhixin به مراحل نهایی رسیده و به‌زودی محصولات جدیدی از آنر روانه‌ی بازار چین و دیگر نقاط دنیا خواهند شد.

جرج ژائو، مدیرعامل برند آنر به رسانه‌ها گفته است پس از پایان مراحل اداری فروش برند آنر به شرکت Shenzhen Zhixin، در کوتاه‌ترین زمان اولین محصول جدید این برند را عرضه خواهند کرد. درواقع، با در‌نظر‌گرفتن گفته‌های مدیرعامل آنر نیز می‌توان متوجه شد که صاحب جدید این برند سیاست‌ها و نحوه‌ی مدیریت و طراحی و عرضه‌ی محصولات به بازار را تغییری نخواهد داد.

در ادامه بخوانید:

انتظار می‌رود خانواده‌ی آنر وی ۴۰ اولین محصولاتی باشند که برند محبوب چینی به‌زودی عرضه خواهد کرد. درباره‌ی زمان عرضه گوشی‌های خانواده‌ی آنر وی ۴۰ گفته شده است ژانویه ۲۰۲۱ معرفی و با فاصله‌ی زمانی بسیار کمی راهی بازارهای جهان خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر