حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی A32 سامسونگ با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ در گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با گسترش زیرساخت‌های ارتباطات نوین 5G انتظار می‌رود تقاضای کاربران افزایش یافته و درنتیجه محصولات بیشتری در رده‌های مختلف سخت‌افزاری با امکان پشتیبانی از ارتباطات 5G به بازار عرضه شود. در این بین، سامسونگ نیز پیشتاز این عرصه محسوب می‌شود و علاوه بر محصولات میان‌رده و پرچم‌دار، نیم‌نگاهی نیز به بازار محصولات اقتصادی دارد.

یکی از گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های مذکور، گلکسی A32 مدل 5G است که اخیرا توانسته از سازمان FCC تاییدیه دریافت کند. پس از انتشار تصاویری رندرشده از گلکسی A32 حال نوبت به بنچمارک آن رسیده تا نه‌تنها ما را با توان محاسباتی محصول معرفی‌نشده‌ی شرکت کره‌ای آشنا سازد؛ بلکه اطلاعاتی نیز در مورد سخت‌افزار به کار رفته در گلکسی A32 ارائه دهد.

از میان جزئیات منتشرشده از مشخصات گلکسی A32 شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی را برخورداری آن از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ ساخت مدیاتک دانست. شرکت مدیاتک طی دو سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است؛ به‌نحوی‌که شرکت‌های بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در حال استفاده از تراشه‌های جدید این شرکت هستند. سامسونگ نیز از سازندگان تراشه برای گجت‌های قابل حمل محسوب می‌شود؛ اما به‌جای مدلی از سری تراشه‌های اگزینوس از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ برای گلکسی A32 مدل 5G استفاده خواهد کرد.

گلکسی A32 مدل 5G که همراه‌با شماره مدل SM-A326B در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است، توانسته در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۴۷۷ و در آزمون چندهسته‌ای نیز امتیاز ۱،۵۹۸ را کسب کند. علاوه بر تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ گلکسی A32 مدل 5G از ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند.

در ادامه بخوانید:

اطلاعات منتشرشده از سخت‌افزار گلکسی A32 با آنچه در گذشته منتشر شده بود، تقریبا تطابق دارد و همین امر باعث شده تا محصول تست‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ را گلکسی A32 بدانیم. انتظار می‌رود سامسونگ در محصول معرفی‌نشده‌ی خود از صفحه‌نمایشی ۶/۵ اینچی استفاده کند که در بالای آن بریدگی با طراحی آبشاری برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است.

در پنل پشتی گلکسی A32 ماژول دوربین چهارگانه وجود خواهد داشت که دوربین اصلی آن از رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر موارد فوق، انتظار می‌رود حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه‌های گوشی هوشمند جدید سامسونگ تعبیه شود. از دیگر مشخصات گلکسی A32 مدل 5G می‌توان به برخورداری از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و درگاه USB-C اشاره کرد. متاسفانه برخی اطلاعات ازجمله میزان ظرفیت باتری این گوی هوشمند هنوز مشخص نیست.

بنچمارک سامسونگ گلکسی A32 مدل 5G

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر