شیائومی ردمی نوت ۹ 4G تحت نام و دوربین جدیدی عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی به تازگی گوشی‌هوشمند جدیدی با نام ردمی ۹ پاور معرفی کرده است اما باید در نظر بگیریم که این دستگاه، یک محصول کاملاً جدید نیست؛ در حقیقت این دستگاه همان ردمی نوت ۹ 4G است که ماه پیش در چین عرضه شد و حال ما شاهد یک دوربین اضافه ۲ مگاپیکسلی ماکرو در آن خواهیم بود.

پس با توجه به یکی بودن مشخصات می‌توان گفت که ردمی ۹ پاور مجهز به یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲، اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 12 است. این گوشی‌هوشمند همراه با یک رم ۴ گیگابایت و دو پیکربندی متفاوت حافظه داخلی یعنی ۶۴ گیگابایت (با فناوری UFS 2.1) و ۱۲۸ گیگابایت (با فناوری UFS 2.2) به بازار عرضه خواهد شد؛ با این حال کاربران این دستگاه می‌توانند فضای دستگاه خود را به وسیله درگاه میکرو SD تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

محصول یادشده دارای یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن فول HD+ و یک بریدگی برای جاسازی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. قسمت پشتی ردمی ۹ پاور دارای یک بافت ضداثرانگشت خواهد بود و با نگاهی جزئی می‌توان متوجه شباهت‌های آن با ریل‌می C3 نیز شد. این گوشی در پشت خود دارای چهار دوربین خواهد بود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل،‌ دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسل، دوربین عمق ۲ مگاپیکسل و همچنین دوربین ماکرو نیز ۲ مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت.

گوشی ردمی ۹ پاور

گوشی یادشده که از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ بهره می‌برد، مجهز به فناوری تشخیص چهره به وسیله هوش مصنوعی است و شما می‌توانید علاوه بر این روش، از طریق حسگر اثر‌انگشت نیز به بازکردن دستگاه خود اقدام کنید. این محصول جدید شیائومی دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C و به وسیله فناوری ۱۸ واتی شارژ می‌شود؛ با این وجود شرکت مذکور در اقدامی عجیب، داخل جعبه این محصولات شارژر ۲۲.۵ واتی قرار داده است.

تا اینجا تقریباً تمام مشخصات سخت‌افزاری ذکر شده‌اند و می‌رسیم به تعدادی از موارد معمول که باید به آن‌ها نیز اشاره شود. ردمی ۹ پاور دارای جک صدای ۳.۵ میلی‌متری، بلندگوهای استریو، مقاوم در برابر لکه‌های آب، فناوری مادون قرمز جهت کنترل از راه دور و پشتیبانی از شارژ معکوس است.

گوشی مذکور در تاریخ ۲ دی (۲۲ دسامبر) در رنگ‌های آبی درخشان، سبز برقی، قرمز آتشین و سیاه رقیق در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران قادر خواهند بود تا مدل ۶۵ گیگابایت آن را به قیمت ۱۵۰ دلار (۱۲۰ یورو) تهیه کنند؛ در صورتی که کاربر نیاز به حافظه‌ای بیشتری داشته باشد، مدل ۱۲۸ گیگابایت با ۱۴ دلار (۱۱ یورو) بیشتر قابل خرید خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر