رندرهای رسمی ویوو X60 و X60 پرو منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سری X60 شرکت ویوو قرار است در تاریخ سه‌شنبه 9 دی (29 دسامبر) وارد بازار شود و انتظار می‌رود تلفن‌های هوشمندی باشند که از اولین تراشه 5 نانومتری سامسونگ یعنی اگزینوس 1080 بهره می‌برند. زمانی که مشخص شد ویوو با کمپانی زایس بر روی دوربین‌های این دو گوشی هوشمند کار می‌کند، این شرکت تصویری از این تلفن‌ها را به ما ارائه داد، اما اکنون شرکت ویوو رندرهای رسمی این گوشی‌های هوشمند را با تمام ‌رنگ‌های موجود منتشر کرده است که با مجوزی از فروشگاه آنلاین ویوو در چین همراه بوده است.

ویوو X60 با ماژول دوربین سه‌گانه، بدون لنز پریسکوپ و یک سوراخ در جلوی صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی ارائه می‌شود. رنگ‌های موجود این گوشی هوشمند شامل سفید، سیاه و گردینت متمایل به آبی است.

ویوو X60 پرو دارای گزینه رنگ سفید مروارید نیست اما یک لنز پریسکوپ اضافی برای دوربین تله به ارمغان می‌آورد. برخلاف جلوی ویوو X60 که تخت و یکنواخت است، این گوشی هوشمند دارای کناره‌های منحنی است.

Vivo-X60-December-29-Launch

ویوو X60 و X60 پرو از تثبیت‌کننده تصویر میکرو گیمبال بهره خواهند برد

جدای از تراشه سامسونگ و سیستم‌عامل اوریجین OS (OriginOS) که مشخص شده‌اند، بقیه ویژگی‌ها هنوز تائید نشده‌اند اما حداقل مشخصات دوربین درز کرده است و اکنون از آن‌ها باخبر شده‌ایم. هر دو گوشی دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هستند که همراه با یک دوربین زاویه گسترده 13 مگاپیکسلی و یک دوربین مخصوص پرتره 13 مگاپیکسلی است.

گفته می‌شود X60 پرو دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپ در پشت دستگاه است که 5 برابر بزرگنمایی نوری و 60 برابر بزرگنمایی دیجیتال را در حین استفاده به ارمغان می‌آورد. به‌احتمال‌زیاد هر دو دستگاه از تثبیت‌کننده تصویر میکرو گیمبال (micro gimbal) که به همراه ویوو X50 پرو معرفی شده بود، پشتیبانی می‌کنند و به‌احتمال بسیار زیاد به‌زودی شاهد معرفی این گوشی‌ها در صحنه جهانی خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر