حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی هوشمند در نوا 8 پرو هواوی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

امروز، یک وبلاگ نویس در ویبو (Weibo) فاش کرد که صفحه‌نمایش استفاده‌شده در سری نوا 8 هواوی در بین تمام مدل‌های سری نوا بهترین خواهد بود. به نظر می‌رسد که نوا 8 پرو هواوی از نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش 60 هرتز، 120 هرتز و نرخ تازه‌سازی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد. درعین‌حال، نوا 8 هواوی تنها از حالت‌های 60 هرتز، 90 هرتز و نرخ تازه‌سازی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

Huawei Nova 8 Pro

اصلی‌ترین نکات برجسته سری نوا 8 هواوی

طبق اطلاعات فعلی به‌دست‌آمده، سری نوا 8 هواوی از تراشه کرین 985 های‌سیلیکون (HiSilicon) استفاده خواهد کرد. اگرچه این همان تراشه‌ای است که در سری نوا 7 استفاده شده است، اما شکل قبلی از پیکربندی بهتری برخوردار است. دوربین چهارگانه عقبی شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک لنز با زاویه دید گسترده 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، یک لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است با دیافراگم f/24 است. وضوح دوربین جلویی 32 مگاپیکسل و دیافراگم آن f/2.0 است. یک باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی نیز در این گوشی وجود دارد که از شارژ سریع با توان 66 وات پشتیبانی می‌کند.

سری هواوی نوا 8 دارای دو مدل است که شامل نسخه استاندارد و نسخه پرچم‌دار می‌شود. نسخه استاندارد از یک صفحه‌نمایش منحنی قابل‌انعطاف 6.6 اینچی امولد با یک سوراخ استفاده می‌کند و دارای چهار رنگ مختلف است.

یک کانال دیگر در ویبو یک فیلم کوتاه از هر چهار نوع رنگ هواوی نوا 8 پرو ازجمله رنگ به‌اصطلاح شماره 8، پروونس، سیاه روشن و جنگلی ارائه داده است.

Huawei Nova 8 Pro

علاوه بر این، این ویدیو همچنین عملکرد نسبت چهره را نشان داد که یکی از اصلی‌ترین نقاط فروش هواوی نوا 8 پرو است. به نظر می‌رسد این قابلیت قادر است نسبت چهره انسان‌ها را در قاب اندازه‌گیری کند و به‌طور مؤثر به ولاگرها کمک می‌کند تا یک قاب ویدیویی مناسب را بسازند (نسبت چهره بیش از 10٪ است).

با توجه به پوسترها و مواد قبلی، این دستگاه از قابلیت‌هایی مانند رادیو میکروفون، فیلم صحنه شب جلویی، حرکت آهسته زیبایی جلویی، ویدئو با زاویه دید گسترده، فیلم ضد لرزش جلویی با قدرت فوق‌العاده و الگوهای ایجاد داستان ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت

محض یادآوری، اولین رویداد رسمی نوا 8 و نوا 9 پرو در چهارشنبه 3 دی (23 دسامبر) برگزار می‌شود. فروش دستگاه‌های جدید یک هفته پس از اعلام این خبر یعنی در تاریخ چهارشنبه 10 دی (30 دسامبر) آغاز می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی، قیمت پایه نوا 8 هواوی چیزی حدود 3000 یوان معادل 458 دلار خواهد بود و قیمت پایه نوا 8 پرو هواوی نیز چیزی حدود 4000 یوان معادل 611 دلار خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر